اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات حادثه مرگبار دیروز در میدان رسالت


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس بخش خصوصی در میدان رسالت را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر:  رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس بخش خصوصی در میدان رسالت را تشریح کرد.

سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار کرد: ساعت 11:30 امروز ماموران پلیس راهور در جریان تصادف اتوبوس بخش خصوصی در خیابان نیروی دریایی ورودی میدان رسالت قرار گرفتند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد راننده اتوبوس با یکی از مسافرانش درگیر می‌شود و خودرو را وسط خیابان رها می‌کند. در همین حین راننده یک دستگاه مینی‌بوس که متوجه بسته شدن خیابان شده بود اقدام به جابه‌جایی اتوبوس می‌کند.

 وی ادامه داد: راننده مینی‌بوس به علت نداشتن آشنایی و عدم توانایی در کنترل اتوبوس با دو دستگاه تاکسی، یک موتورسیکلت و عابران برخورد می‌کند.


به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در این حادثه یک عابر پیاده کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند. ضمن اینکه راننده مینی‌بوس نیز در محل دستگیر و تحویل ماموران کلانتری 190 مجیدیه شد.


ویدیو مرتبط :
کلیپ: میدان رسالت تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در میدان رسالت/ دستگیری راننده مینی بوس در تصادف اتوبوس



جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در میدان رسالت/ دستگیری راننده مینی بوس در تصادف اتوبوس

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس بخش خصوصی در میدان رسالت را تشریح کرد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 11:30 امروز ماموران پلیس راهور در جریان تصادف اتوبوس بخش خصوصی در خیابان نیروی دریایی ورودی میدان رسالت قرار گرفتند. در تحقیقات اولیه مشخص شد راننده اتوبوس با یکی از مسافرانش درگیر می شود و خودرور را در وسط خیابان رها می کند. در همین حین راننده یک دستگاه مینی بوس که متوجه بسته شدن خیابان شده بود اقدام به جابه جایی اتوبوس می کند.

وی ادامه داد: راننده مینی بوس به علت نداشتن اشنایی و عدم توانایی در کنترل اتوبوس با دو دستگاه تاکسی،یک موتور سیکلت و عابران برخورد می کند.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در این حادثه یک عابر پیاده کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند. ضمن اینکه راننده مینی بوس نیز در محل دستگیر و تحویل ماموران کلانتری 190 مجیدیه شد./مهر