اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات حادثه امروز صبح متروی تهران


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو وقوع حریق در یکی ار قطار های خط 2 را رد کرد و گفت: اتصال برق در مقاومت سقفی یکی از قطارها باعث ایجاد جرقه و دود شده است.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو وقوع حریق در یکی ار قطار های خط 2 را رد کرد و گفت: اتصال برق در مقاومت سقفی یکی از قطارها باعث ایجاد جرقه و دود شده است.

 محسن نایبی  با بیان این مطلب افزود: این اتفاق در یکی از قطارهای خط 2 مترو بین ایستگاه های بهارستان و ملت رخ داد و عده ای از مسافران با احتمال اینکه آتش سوزی رخ داده دچار ترس شده و از همانجا با آتش نشانی تماس گرفته اند.

وی افزود: تعدادی از مسافران هم در اثر ترس در ورودی قطار را باز کرده و از طریق تونل خود را به ایستگاه رسانده اند که در همین حین چند نفر از مسافران در اثر برخورد پاهایشان به ریل و آهن دچار مصدومیت جزئی شدند که در تماس با اورژانس تهران مصدومیت آنها برطرف شد.

نایبی با بیان اینکه بعد از این اتفاق راهبران قطار هم با اعلام این مسئله از مسافران خواسته اند تا خونسردی خود را حفظ کنند ، اضافه کرد: پس از چند دقیقه این مشکل از سوی تکنسین فنی مترو حل شد و شرایط خط 2 به حالت عادی بازگشت.


ویدیو مرتبط :
معاون عملیات پلیس تهران بزرگ از جزییات حادثه در ایستگاه متروی شهر ری می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات جدید از حادثه ترور صبح امروز در تهران + یكی از مجروحان به شهادت رسید


صبح امروز چهارشنبه ساعت 8:20 انفجار یک خودروی پژو 405 توسط یک تیم تروریستی باعث به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز شد. به گفته برخی شاهدان ترور شهید احمدی روشن دو راکب یک موتورسیکلت مقابل دانشکده ارتباطات بمب دست سازی را به در سمت راست جلوی اتومبیل حامل شهید احمدی روشن چسبانده و بعد از طی مسافتی حدود 200 تا 300 متر این بمب عمل کرده و باعث انفجار خودرو می شود.


 صبح امروز چهارشنبه ساعت 8:20 انفجار یک خودروی پژو 405 توسط یک تیم تروریستی باعث به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز شد.

این انفجار در خیابان گل نبی در مسیر تردد روزانه شهید احمدی روشن اتفاق افتاده است.

به گفته شاهدان عینی، شدت انفجار به حدی بود که شیشه برخی منازل افراد شکسته شده است.

همچنین به گفته برخی دانشجویان دانشکده علامه که شاهد این حادثه بوده اند یک دستگاه موتورسیکلت با دو سوار مقابل دانشکده ارتباطات بمب دست سازی را به در سمت راست جلوی اتومبیل حامل شهید احمدی روشن چسبانده و بعد از طی مسافتی حدود 200 تا 300 متر این بمب عمل کرده و باعث انفجار خودرو می شود.

برخی می گویند که راننده خودروی منفجر شده از محافظان شهید احمدی روشن بوده و برخی دیگر نیز وی را یکی از اساتید دانشگاه می خوانند.

همچنین بر اثر این حادثه یک مرد میانسال از ناحیه دست مجروح شده است.

در حال حاضر برخی رسانه های داخلی و خارجی، تصویری و مکتوب بر سر صحنه حادثه حاضر بوده و در حال تهیه گزارش هستند.



 یكی از پرستاران بیمارستان رسالت تهران گفت: یكی از دو مجروح انفجار تروریستی امروز - چهارشنبه - خیابان 'داوود گل نبی' تهران در این بیمارستان به شهادت رسید.

این منبع آگاه  گفت: این فرد مجروح، راننده خودرو بوده است.

پیش از این منابع آگاه اعلام كرده بودند این فرد حادثه دیده فاقد سطح هوشیاری است و به دلیل وضعیت تنفسی نامناسب تحت مراقبت های ویژه پزشكی قرار دارد.

به جز پرستار بخش اورژانس، یكی دیگر از پرستاران بخش آی.سی.یو بیمارستان رسالت تهران نیز شهادت این فرد مجروح را تایید كرد.

در اثر انفجار یك بمب مغناطیسی در خیابان 'شهید داوود گل نبی' در تهران كه صبح امروز - چهارشنبه - بوقوع پیوست، 'مصطفی احمدی روشن' استاد دانشگاه به شهادت رسید.

یكی از مسوولان امنیتی درباره این انفجار گفت: شیوه شهادت این استاد دانشگاه همچون سایر ترورهای صورت گرفته توسط عوامل صهیونیستی از طریق چسباندن بمب مغناطیسی به وسیله نقلیه بوده است.

دو مجروح این انفجار نیز به بیمارستان های ایرانمهر و رسالت منتقل شده اند.

نیروهای انتظامی و امنیتی خودروی بمب گذاری شده را جهت بررسی های كارشناسی از محل انفجار انتقال دادند.


منبع: مهر / ایرنا