اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جنایت 3 مرد در مرغداری مهریز



اخبار حوادث - انتقام مرگبار پس از 10 سال سکوت/ جزییات جنایت 3 مرد در مرغداری مهریز

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری قاتلین متواری که در نزاع و درگیری با چاقو مرد ۲۰ ساله‌ای را در شهرستان مهریز به قتل رسانده بودند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد شخصی به هویت "الف. ن" ۲۰ ساله اهل افغانستان و ساکن یزد در شهرستان مهریز که در اوخر سال ۹۱ در شهرک مرغداران به وقوع پیوسته بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان شهرستان پس از انجام کار فنی و اقدامات پلیسی و پیگیری‌های مداوم بر روی پرونده یکی از عوامل قتل به هویت "ن. ن" ۱۷ ساله اهل افغانستان و ساکن اردکان را در یک مرغداری شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در تحقیقات جامع از متهم مشخص گردید که دو نفر دیگر به هویت‌های "ع. ن" ۳۴ ساله و "ب. ن" ۴۰ ساله هردو تبعه افغانستان و ساکن یزد در قتل "الف. ن" دست داشته‌اند که با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت قضایی و نیز با انجام اقدامات فنی و پلیسی در مدت ۴۸ ساعت آدرس و مخفیگاه نامبردگان واقع در یزد، خیابان حضرت مهدی (عج) توسط ماموران پلیس زیر نظر گرفته شد و دو متهم حین خروج از مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

سرهنگ خالقی بیان داشت: پس از انتقال دو متهم به پلیس آگاهی، متهمان پرونده در بازجویی‌های فنی انجام شده ضمن اعتراف به این جنایت در خصوص علت وانگیزه جنایتشان گفتند: مقتول "الف. ن" در سال ۸۱ فردی به هویت "ر. ن" که بردار متهم ردیف دوم بوده است را به وسیله آتش به قتل رسانده و بعد اقوام وی با هم مصالحه نمودند و رضایت دادند، ولی برداران و پسر عموی قربانی جهت انتقام گرفتن از مقتول "الف. ن" پس از ۱۰ سال نامبرده را درمرغداری با ضربه چاقو به پهلوی چپ و همچنین با چند ضربه آچار لوله گیر به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: انگیزه قتل انتقام جویی بوده است و متهمین دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار قانونی و تحقیقات قضایی راهی زندان شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫جزییات تکان دهنده از جدا کردن سر زن و مرد تهرانی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات جنایت مرد 44 ساله در برازجان/ قاتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد



مرد کینه توزی که در شهر بزارجان دست جنایتی هولناک زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته جنایتی مرگبار در شهر برازجان توسط مردی 44 ساله رقم خورد.

در این حادثه مردی با در دست داشتن سلاح گرم مقابل خانه پسر عموی خود می‌رود و پس از یک مشاجره چند دقیقه‌ای اقدام به تیراندازی می‌کند.

پسر عموی 52 ساله به نام ناصر با اصابت 5 گلوله از پای در می‌آید و پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور برازجان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: متهم در همان ساعات اولیه جنایت دستگیر و به قتل پسر عمویش به دلیل کینه و مشکلات خانوادگی اعتراف می‌کرد.

گفتنی است، پرونده متهم جهت بررسی و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث -   باشگاه  خبر نگاران