اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جلسه فانی و موافقان استیضاح



اخبار,اخبارسیاسی, فانی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جلسه وزیر آموزش‌وپرورش با نمایندگان خواستار استیضاح امروز برگزار و مقرر شد کمیسیون طی دو یا سه روز آینده نتیجه نهایی را به هئیت رئیسه مجلس ارائه کند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که جلسه استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش با حضور علی‌اصغر فانی به کجا رسید، اظهار داشت: مطابق آیین‌نامه داخلی جدید مجلس، امروز در محل کمیسیون تلفیق جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونان این وزارت خانه، نمایندگان امضا کننده استیضاح  و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره مشکلات آموزش و پرورش مطرح کرد و موافقان استیضاح وزیر نیز دلایل خود را بیان کردند و در نهایت مجدداً وزیر آموزش و پرورش نیز توضیحاتی ارائه کرد و مقرر شد تا کمیسیون طی دو یا 3 روز آینده نتیجه نهایی را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که فضای این جلسه را پس از ارائه توضیحات وزیر آموزش و پرورش چگونه ارزیابی کردید و آیا موافقان استیضاح از توضیحات فانی قانع شدند؟ گفت: در ظاهر اینگونه استنباط نمی‌شد که نمایندگان موافق استیضاح از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع شده باشند و تا این لحظه هیچ نماینده‌ای امضای خود را پس نگرفته است و تعداد موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش کاهش نیافته است.


  اخبار  سیاسی  -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
فیلمی که در جلسه استیضاح وزیر علوم پخش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری جلسه استیضاح «فانی»



اخبار,اخبارسیاسی,وزیر آموزش و پرورش

نایب رئیس دوم مجلس با اعلتم وصول طرح استیضاح علی‌اصغر فانی، گفت: جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه هفته آینده سوم تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش  فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.

وی پس از اعلام وصول این طرح، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در اجرا ماده 223 آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات روز یکشنبه 24 خرداد ماه با حضور وزیر آقای فانی آموزش و پرورش و تعدادی از نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح فانی، تشکیل جلسه داد.

جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود


  اخبار  سیاسی  -  فارس