اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جلسه دیشب 16 نماینده با احمدی‌ نژاد


رئیس‌جمهور در دیدار 16 نفر از اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تأکید کرد و گفت در صورتی که اجرای این طرح به تأخیر بیفتد هزینه‌های اجرای آن بیشتر می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور در دیدار 16 نفر از اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تأکید کرد و گفت در صورتی که اجرای این طرح به تأخیر بیفتد هزینه‌های اجرای آن بیشتر می‌شود.

شهروز افخمی نماینده ملکان با اشاره به نشست یکشنبه شب مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با رئیس‌جمهور گفت: در این جلسه ابتدا نمایندگان به طرح مباحثی در ارتباط با مسائل توسعه‌ای استان و همچنین مسائل مدیریتی و مسائل کلان در استان آذربایجان شرقی پرداختند و مسائلی را در این ارتباط مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه جلسه رئیس‌جمهور به ارائه مطالبی در ارتباط با مسائل حاکمیتی و وظایف قوای سه‌گانه و اجرای قانون اساسی مطالبی را مطرح کرد و بر تعامل بیشتر میان قوا و اجرای قانون اساسی تأکید داشت.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدفمندی یارانه‌ها موضوع دیگری بود که رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد و آنچه که از صحبتهای رئیس‌جمهور برداشت می‌شد که قوه مجریه اعتقاد راسخ بر اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارد و باید مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: رئیس‌جمهور عنوان کرد که ما حاضریم در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها هزینه‌هایی را که به دولت مربوط می‌شود را پرداخت کنیم و از سوی دیگر توانی برای اجرای این طرح صرف شده که اگر به اجرا در نیاید برای اجرای آن در سال‌های آتی باید این هزینه‌ها مجدد صرف شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود از اقدامات کمیسیون اصل نود گلایه‌مند بود که البته اگرچه اقدامات کمیسیون، سؤال و استیضاح ماهیتا مداخله‌جویانه است اما همه اینها بر اساس قانون اساسی انجام می‌شود.

افخمی اضافه کرد: در پایان جلسه نیز نمایندگان سؤالات و مطالبی را در ارتباط با مسائل مختلف مطرح کردند که از جمله آن می‌توان به اجرای پروژه‌های نیمه ‌تمام و اعطای تسهیلات بانکی اشاره کرد و به علت ضیق وقت تعدادی از نمایندگان سؤالات و مشکلات خود در حوزه استان را به صورت مکتوب به رئیس‌جمهور منتقل کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه از 19 نفر نماینده استان آذربایجان شرقی 16 نفر در جلسه حضور داشتند و دیگر اعضا به دلایل مختلف نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند. البته طبیعیست که در هر جلسه مجمع نمایندگان 2 یا 3 نفر از نمایندگان استان حضور نداشته باشند، در این جلسه نیز علاوه بر غائبین تعداد دیگری از نمایندگان نیز با تأخیر در جلسه حاضر شدند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: احمدی‌ نژاد در جلسه دیشب کابینه


جلسه هیات دولت یکشنبه شب به ریاست محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری برگزار شد.

فرارو: جلسه هیات دولت یکشنبه شب به ریاست محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری برگزار شد.

 شب گذشته هیات دولت تشکیل جلسه داد و بررسی بودجه 92 و نحوه پرداخت عیدانه محور اصلی این جلسه بود.


رییس جمهور، پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث امروز دولت بحث درباره لایحه بودجه سال 92 بود.

احمدی‌نژاد همچنین به برگزاری جلسات فوق‌العاده از سوی دولت برای بررسی بودجه اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله در روز چهارشنبه نیز در جلسه هیات دولت در مورد بودجه بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

گفتنی است پس از حضور پر رنگ رئیس جمهور در صحن علنی مجلس در دفاع از وزیر کار و رای به برکناری شیخ الاسلامی، محمود احمدی نژاد در جلسه اعضا کابینه و هنگام خروج مورد توجه عکاسان و خبرنگاران بود.