اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید درباره پرواز مرگ «ام.اچ 17»


رسانه های مالزی روز پنجشنبه با استناد به داده های تحلیلگران آمریکایی احتمال دادند پرواز ام.اچ 17 توسط یک فروند موشک هوا به هوا مورد هدف قرار گرفته شده باشد.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های مالزی روز پنجشنبه با استناد به داده های تحلیلگران آمریکایی احتمال دادند پرواز ام.اچ 17 توسط یک فروند موشک هوا به هوا مورد هدف قرار گرفته شده باشد.

تارنمای روزنامه ˈنیو استریت تایمزˈ مالزی روز پنجشنبه اعلام کرد تحلیلگران اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده اند پرواز ام.اچ 17 توسط یک فروند موشک هوا به هوا مورد اصابت قرار گرفته و نظامیان اوکراین در سرنگونی این هواپیما نقش دارند.

اطلاعات تحلیلگران آمریکایی، این تئوری محققان را که بوئینگ 777-200 مالزی با 298 سرنشین با یک فروند موشک هوا به هوا ساقط شده باشد را تقویت کرد.

برخی منابع نیز پیش از این تاکید داشتند ارتش اوکراین در جریان یک رزمایش، هواپیمای مالزیایی را به اشتباه در نزدیکی شهر دونتسک مورد هدف قرار داده است.

یک خبرگزاری غربی نیز اخیرا اعلام کرد جدایی طلبان اوکراین تحت حمایت روسیه در سرنگونی این هواپیمای مسافربری نقش ندارند و به نظر می رسد نیروهای دولتی اوکراین عامل این سقوط هستند.

البته اوکراین سرنگونی این بوئینگ توسط نیروهای نظامی این کشور را انکار می کند.

پرواز ام.اچ 17 با 298 سرنشین 26 تیرماه در شرق اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه با یک فروند موشک سرنگون شد و جدایی طلبان و دولت اوکراین همدیگر را متهم به ساقط کردن این هواپیمای غیرنظامی می کنند.


ویدیو مرتبط :
154- جزییات فایل در پی اچ پی PHP

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین عکس از پرواز مرگ «ام اچ 17»


"کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!».

خبرآنلاین: "کُر پَن" مسافر هلندی پرواز ام اچ 17 هواپیمایی مالزی در لحظه سوار شدن به هواپیمای بوئینگ 777، عکسی از آن در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت و نوشت: «اگر ناپدید شدیم، هواپیما این شکلی بود!».

 اشاره‌ای طنزآمیز به ماجرای هواپیمای مالزی و 239 مسافرش در هشت مارس 2014 که ظاهرا در انتهای اقیانوس هند ناپدید شد.

آخرین عکس از پرواز مرگ «ام اچ 17»