اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید درباره مرگ ستار بهشتی


فرمانده ناجا در پی درخواست مجلس برای بازدید از بازداشتگاه رباط‌کریم (محل فوت مشکوک ستاربهشتی) گفت: با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم.

حبرگزاری ایسنا: فرمانده ناجا در پی درخواست مجلس برای بازدید از بازداشتگاه رباط‌کریم (محل فوت مشکوک ستاربهشتی) گفت: با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم.

 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم درباره همکاری ناجا با کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری نحوه مرگ ستار بهشتی (وبلاگ‌نویس)، گفت: نمایندگان نیروی انتظامی توضیحات لازم را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دادند و نتیجه گزارش نیز در صحن مجلس قرائت شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: همچنین افرادی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تحقیق درباره مرگ ستار بهشتی، منصوب شدند.

با نامه بروجردی برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم موافقت کردم

وی تصریح‌کرد: امروز علا‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه‌ای برای من نوشت که مهدی دواتگری را در آن به عنوان نماینده این کمیسیون برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم، اعلام کرد که من دستور همکاری با مجلس را صادر کردم.

همچنین احمدی‌مقدم درباره برخورد با عاملان این مساله، گفت: هنوز در مرحله تحقیقات قرار داریم و اول باید اصل مساله روشن شود.

وی درباره دلایل حضور در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، گفت: با نزدیکی به دوره بودجه‌ریزی، گزارشی درباره آخرین عملکرد‌های ناجا در سال‌جاری ارائه دادیم.



مرگ ستار بهشتی طبیعی است

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: از نظر ما مرگ ستار بهشتی طبیعی است چرا که هیچ آثار خفگی و مسمومیت در بدن این فرد مشاهده نشده است.

دکتر احمد شجاعی اظهار داشت: بر اساس آزمایشات انجام شده روی جسد ستار بهشتی هیچگونه آثار خفگی و سم در بدن وی پیدا نشد و از نظر ما این فرد بر اثر مرگ طبیعی جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: البته ممکن است این فرد بر اثر استرس های وارد شده جان خود را از دست داده باشد چرا که قبل از مرگ نیز قرص قلب مصرف کرده است.

این دسته از متهمان وقتی قرار است مورد بازجویی قرار بگیرند دچار استرس می شوند که این استرس هورمون هایی را در بدن ترشح می کند که باعث آریتمی قلب می شود.


رئیس پزشکی قانونی در مورد کبودی های روی بدن این فرد گفت: ممکن است کبودی هایی روی بدن او بر اثر ضرب و شتم باشد اما این کبودی ها نمی توانند عامل مرگ باشند.

وی در پایان گفت: نتیجه قطعی آزمایشات در مورد علت اصلی مرگ طی روزهای آینده اعلام می شود اما از نظر ما این فرد به مرگ طبیعی مرده است.

در آزمایش های سم شناسی نیز مورد مشکوکی پیدا نشده است. البته منتظر جواب چند آزمایش دیگر هستیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.


ویدیو مرتبط :
استاد ستار ءِ یک کوهنیں زیمرے ( آهنگ قدیمی ازاستاد ستار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابعاد پرونده مرگ ستار بهشتی/بررسی مرگ ستار بهشتی در مجلس با حضور مقامات ناجا



بررسی مرگ ستار بهشتی در مجلس با حضور مقامات ناجا/ بروجردی: آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه از برگزاری جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری موضوع مرگ وبلاگ نویس در زندان با حضور مسئولان نیروی انتظامی خبر داد و گفت: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی درباره پیگیری مرگ ستار بهشتی وبلاگ نویس در زندان، گفت: پیگیری مرگ این وبلاگ نویس به کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واگذار شده است که ریاست آن بر عهده محمدرضا محسنی ثانی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون در طول چند روز گذشته پیگیر این موضوع از پلیس فتا بود، افزود:‌ ساعت ۱۴ امروز ( دوشنبه ۲۲ آبان ماه) جلسه‌ای برای پیگیری این موضوع در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسئولان ناجا برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه پیگیری این مسئله کار دقیق و حساسی است، تصریح کرد: در بررسی این موضوع باید مسئولان مربوطه حضور داشته باشند که در پایان جلسه، اطلاع رسانی درباره این موضوع انجام می‌شود. 

بروجردی با بیان اینکه باید کار دقیقی درباره مرگ این وبلاگ نویس انجام شود، یادآور شد: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است. 

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پیگیری موضوع‌ها بسیار دقیق عمل می‌کند، تاکید کرد: در موضوع پیگیری واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هم برای بررسی موضوع مهدی دواتگری و صفر نعیمی‌رز دو عضو مجرب کمیسیون این ماجرا را پیگیری کردند و پس از ارائه اولیه گزارش به کمیسیون، گزارش نهایی را هفته بعد به هیات رئیسه اعلام می‌کنند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون در رسیدگی به این موضوع، کار دقیق و همه جانبه‌ای را با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌دهد. احمد توکلی در جلسه علنی دیروز صبح مجلس شورای اسلامی گفت: وبلاگ‌نویسی به نام ستار بهشتی ظاهرا به اتهام اهانت به مسئولان به دلیل فراخوان دادن در وبلاگ خویش بازداشت شده و در زندان جان باخت و چند روزی است رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی بر سر این مسئله غوغا به پا کرده‌اند.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در خصوص این وبلاگ‌نویس توضیح نمی‌دهند، چرا که در زندان مرگی اتفاق افتاده و باید مسئولان پاسخ دهند و پاسخ‌شان نیز باید قانع‌کننده باشد. من به کمیسیون امنیت ملی مجلس توصیه می‌کنم که فعال شود و حقیقت را کشف کند. 

نماینده مجلس: ستار بهشتی در زندان رباط کریم درگذشت / این زندان زیرنظر قوه قضائیه نیست

حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره بازدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از زندان رباط کریم برای رسیدگی به پرونده مرگ وبلاگ‌نویس، گفت: کمیسیون همواره از زندان‌های تهران و شهرستان‌ها به صورت سر‌زده بازدید کرده اما فعلا بازدید آن از این مرکز قطعی نشده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، وی با بیان اینکه با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی بررسی درباره ابعاد پرونده مرگ ستار بهشتی وبلاگ نویس به کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی محول شده، افزود: این کمیسیون نیز رسیدگی درباره این پرونده را به کمیته امنیت واگذار کرده است و بر این اساس قرار است کمیته امنیت مجلس امروز دوشنبه (۲۲ آبان)  بعد‌‌ از ظهر به صورت اختصاصی در این باره تشکیل جلسه دهد.

سوری، افزود: رئیس سازمان امور زندان‌های کشور، اعلام کرده زندان رباط کریم، جز سازمان زندان‌های قوه قضائیه نیست و دلیل آورده که زندان‌ قوه قضائیه محلی است که زیر نظر رئیس قوه قضائیه اداره شود و افراد با حکم و دستور قاضی در آن زندانی می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: احتمالا زندان رباط کریم زندان نیروی انتظامی است و حکم بازداشتگاه موقتی را دارد./عصرایران