اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید از پرونده شورای‌ شهر تبریز


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در مبارزه با مظاهر فساد اداری و اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مصمم هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: در مبارزه با مظاهر فساد اداری و اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مصمم هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری اظهار کرد: در راستای مبارزه با مظاهر فساد، سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و یک نفر معاونین شهرداری تبریز و همین طور دو نفر از اشخاص مرتبط خارج از مجموعه های یاد شده به اتهام های تبانی در معاملات دولتی، ارتشاء و ... دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفته و پس از تحقیقات، تفهیم اتهام و صدور قرارهای قانونی بازداشت شدند.

وی ضمن تصریح به اینکه تحقیقات در همین خصوص ادامه دارد، افزود: تعداد ده نفر از پیمانکاران پروژه های مربوط به پرونده یاد شده نیز مورد بازجویی، تحقیق و تفهیم اتهام قرار گرفته و فعلاً با صدور قرار تامین کیفری از نوع وثیقه آزاد شده اند.

وی با اشاره به انعکاس اخبار و اطلاعات مرتبط با همین پرونده از سوی بعضی مسئولین اجرایی یا شهرداری یا اعضای شورای شهر در مصاحبه با برخی خبرگزاری‌ها و مطبوعات و یا در فضای مجازی اظهار کرد: هرگونه اطلاع رسانی راجع به پرونده‌های قضایی، صرفاً از سوی مقام‌های قضایی ذی‌ربط ممکن بوده و با توجه به معذوریت‌های قانونی اشخاص دیگری از سایر مقامات و مسئولین استانی مجاز به دخالت در این امر نمی باشند. همچنین از آنجا که مرحله و فرآیند تحقیقات مقدماتی بر اساس قانون محرمانه است؛ بنابراین از ذکر جزئیات پرونده معذور هستیم.


ویدیو مرتبط :
رای ما استاد علی مشایخی حماسه ساز کوتاه قامت تبریز کاندیدای شورای شهر تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور قرار بازداشت برای ۱۹ نفر در پرونده شورای شهر تبریز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی قوه قضاییه خبرداد:
صدور قرار بازداشت برای ۱۹ نفر در پرونده شورای شهر تبریز

معاون اول دستگاه قضایی از صدور قرار بازداشت موقت ۱۹ نفر در پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه نخستین روز سفر استانی آیت الله آملی لاریجانی به استان تهران به پزشکی قانونی کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده شورای شهر تبریز گفت: آن طور که دادستان این شهر نقل کرده در حال حاضر ۳۱ نفر تحت تعقیب قرار گرفتند که از این تعداد برای ۱۹ نفر قرار بازداشت موقت صادر شده و مابقی با قرار وثیقه آزاد هستند.

معاون اول دستگاه قضایی در رابطه با حکم مدیرعامل بانک صادرات و سایر متهمان این پرونده در فساد سه هزار میلیاردی گفت:‌ حکم صادر شده است. کلا احکام چهل و چند پرونده صادر شده است.

رییس قوه قضاییه اولین روز سفر استانی خود در استان تهران را با بازدید از پزشکی قانونی کهریزک پایان داد.