اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید از حادثه جنجالی خمینی شهر


رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پرونده متهمان تازه بازداشت شده حادثه خمینی شهر با دستگیر شدن افراد فراری به دادگاه فرستاده می‌شود.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پرونده متهمان تازه بازداشت شده حادثه خمینی شهر با دستگیر شدن افراد فراری به دادگاه فرستاده می‌شود.

غلامرضا انصاری ا تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه خمینی شهر اظهار داشت: 9 تن از متهمان اصلی پرونده پس از دستگیری محاکمه شدند که قضات دادگاه کیفری چهار تن از آنها را به اعدام محکوم کردند.

 حکم چهار مرد متجاوز پس از تایید در دیوان عالی کشور در ملاعام اجرا شد. دو تن از متهمان نیز از اتهامات خود تبرئه شد.

وی افزود: چهار متهم دیگر پرونده نیز به حبس طولانی مدت محکوم شدند که در حال گذراندن دوره محکومیت خود در زندان هستند.

رییس کل دادگستری اصفهان افزود: پس از رسیدگی به پرونده این 9 متهم دوتن از متهمان فراری نیز دستگیر شدند که هم اکنون در زندان بسر می بردند.

برای بررسی اتهامات آنها و اتهام زنای به عنف و متهمان ردیف پنجم و ششم ، پرونده همچنان مفتوح است که همزمان با دستگیری افراد فراری در ماجرا به پرونده آنها در دادگاه رسیدگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت طولانی شدن روند دستگیری متهمان فراری درباره پرونده تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است، حادثه خمینی شهر، نیمه شب سه شنبه - 3 خرداد - هنگامی رخ داد که 13 زن و مرد جوان در یکی از باغ های این شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غیرقانونی به داخل باغ، پس از حبس هفت مرد در اتاقی، زنان حاضر در میهمانی را با خودروی سمندی به باغ دیگری در فاصله هزار و 500 متری منتقل کردند.

متجاوزان سپس با تهدید، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و قبل از رسیدن پلیس گریختند. ماموران در ادامه با عملیات های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگیر کردند.


منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
روحانی مجروح به بیان جزییات حادثه متروی شهر ری پرداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات جدید از حادثه دلخراش خمینی شهر


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بررسی ها نشان می دهد در بیمارستان خمینی شهر پزشک و پرستار مرتکب تخلف شده اند.

پایگاه خبری انتخاب: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بررسی ها نشان می دهد در بیمارستان خمینی شهر پزشک و پرستار مرتکب تخلف شده اند.

محمد حاجی آقاجانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره ماجرای شکافتن بخیه های پسربچه چهار ساله در بیمارستان خمینی شهر به دلیل پول نداشتن اولیای کودک افزود: بنده به همراه دو گروه برای بررسی موضوع به استان اصفهان اعزام شدیم و در بررسی ها مشخص شد پزشک و پرستار متخلف هستند و بر این اساس، تصمیم به برکناری رئیس و مدیر بیمارستان گرفته شد.

وی گفت: پرونده پزشک و پرستار متخلف نیز به دادگاه نظام پزشکی ارجاع و نخستین جلسه دادگاه برگزار شد.

حاجی آقاجانی افزود: به دلیل بیمه نبودن کودک، هزینه بخیه زخم زیر چانه وی مبلغ 105 هزار تومان بوده است اما این ،‌ دلیل برخورد غیر قابل دفاع با این بیمار نیست.

وی گفت: نباید قبل از ارائه خدمات در مراکز درمانی وجهی از بیمار گرفته شود.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری اصفهان نیز در این برنامه با بیان اینکه پزشکی قانونی جراحت زخم پسربچه خمینی شهری را تأیید کرده و پزشک و پرستار مقصر شناخته شده اند گفت: بر اساس قانون مجازات خودداری از کمک به مصدوم و بند 2 ماده واحده این قانون، متخلفان به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم می شوند.

وی افزود: دلایل کافی بر ضد پزشک و پرستار وجود دارد و به دو متخلف تفهیم اتهام شده است.

خسروی وفا گفت: پرونده با کیفرخواست اوایل هفته آینده به دادگاه ارسال و اواخر هفته آینده خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی می شود.

وی افزود: پدر و مادر طفل از پزشک و پرستار شکایت کرده اند و این جرم جنبه عمومی دارد.