اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات جدید از تیراندازی مرگبار در زندان آباده


پزشکی قانونی اعلام کرد: مقرر شد که متهم حادثه تیراندازی زندان آباده جهت بررسی اختلالات روحی - روانی به بخش روانپزشکی قانونی اداره کل پزشکی قانونی فارس اعزام شود.

خبرگزاری مهر: پزشکی قانونی اعلام کرد: طی بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان پزشکی قانونی و کارشناسان اسلحه، هویت جانباختگان حادثه تیراندازی زندان آباده مشخص و علت فوت تمامی متوفیان اصابت گلوله به نواحی سر و قفسه سینه و خونریزی شدید تعیین شد.

بر  اساس این گزارش در اثر حادثه تیراندازی در زندان آباده توسط یک سرباز وظیفه، پنج مامور زندان شامل چهار سرباز وظیفه و یک درجه دار جان باختند.

پزشکی قانونی اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با دادسرای نظامی استان، مقرر شد که متهم جهت بررسی اختلالات روحی - روانی به بخش روانپزشکی قانونی اداره کل پزشکی قانونی فارس اعزام شود.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی یک سرباز در زندان آباده و مرگ ۵ مامور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات تیراندازی مرگبار در زندان آباده


رئیس شورای تامین شهرستان آباده گفت: یکی از سربازان یگان حفاظت زندان با شلیک به‌ عوامل یگان، پنج نفر را کشت و یک نفر را مجروح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای تامین شهرستان آباده گفت: یکی از سربازان یگان حفاظت زندان با شلیک به‌ عوامل یگان، پنج نفر را کشت و یک نفر را مجروح کرد.

محمدرضا زارع افزود: صبح امروز و در حالی که عوامل یگان حفاظت زندان در حال ورزش صبحگاهی بوده‌اند، سربازی که در یکی از برج‌های مراقبت مشغول نگهبانی بود، شروع به تیراندازی کرد و افسر نگهبان و چهار سرباز وظیفه را کشت و یک سرباز دیگر را نیز مجروح کرد.

وی با تصریح اینکه این موضوع هیچ ارتباطی به زندانیان و مسائل داخلی زندان نداشت، انتساب مسائل قومیتی به این واقعه را تکذیب و تصریح‌کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شده که متهم به قتل، دارای ثبات رفتاری نبوده است.

فرماندار شهرستان آباده گفت: در این حادثه نوذر احمدی افسر نگهبان، عرفان‌محمدی، صادق‌زنگنه، عرفان‌طباطبایی و حسن حیدری، سربازان وظیفه کشته شدند و محمدجواد هوشیار نیز مجروح شد.

رئیس شورای تامین شهرستان آباده با یادآوری اینکه سرباز ضارب، یک‌ماه قبل برای طی دوران خدمت سربازی به زندان آباده منتقل شده است، گفت: شرایط عادی در زندان آباده برقرار است.