اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات تیراندازی مرگبار در یاسوج


دو تن از عاملان اصلی تیراندازی مرگبار در بلوار امام خمینی شهرستان یاسوج، شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات درباره انگیزه این درگیری همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: دو تن از عاملان اصلی تیراندازی مرگبار در بلوار امام خمینی شهرستان یاسوج، شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات درباره انگیزه این درگیری همچنان ادامه دارد.

سردار غلام عباس غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۳ بامداد ۱۷ تیرماه حادثه تیراندازی در بلوار ۶۰ متری یاسوج در گچساران رخ داد. بلافاصله با اعلام وقوع این درگیری مرگبار ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی عاملان این درگیری مسلحانه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این حادثه خودرو ناشناسی با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که به دنبال آن ۶ نفر مجروح شدند؛ یک نفر در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد و مابقی تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.

به گفته سردار غلامزاده، تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضائی به صورت جدی پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عاملین حادثه در دستور کار خود قرار داده اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی از منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که این افراد همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

وی با اعلام اینکه  دقایقی بعد از وقوع این حادثه مرگبار ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری دو جوان ۲۳ و ۲۵ که عامل این جنایت بودند شدند، افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

سردار غلام‌زاده از تشکیل پلیس آگاهی جهت بررسی قتل خبر داد و افزود: هم اکنون پرونده در دست پیگیری است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد و هرگونه شایعه‌ای در زمینه انگیزه قتل و درگیری مسلحانه یاسوج تکذیب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
جزییات تیراندازی در سه راه افسریه تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان تیراندازی مرگبار در 60 متری یاسوج دستگیر شدند/ آمار کشته شدگان افزایش یافت



دو نفراز عاملان حادثه تیراندازی مرگبار بامداد چهارشنبه در بلوار 60 متری یاسوج در گچساران دستگیرشدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 3 بامداد 17 تیرماه  حادثه تیراندازی در بلوار 60 متری یاسوج در گچساران رخ داد.
 
در این حادثه خودرو ناشناسی با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که به دنبال آن 6 نفر مجروح می شوند که  2 نفر از مجروحین به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست می دهند و مابقی همچنین تحت مداوا قرار دادند.
 
به دنبال این اتفاق تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی به صورت جدی پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عاملین حادثه در دستور کار خود قرار داده اند.
 
سردار غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درباره این خبر گفت: دو جوان 23 و 25 که عامل این جنایت بودند در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر شدند.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران