اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات تصادف 3 میلیاردی در تهران!


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نجات جان راکب موتورسواری خبر داد که سه میلیارد تومان وجه نقد و طلا به همراه داشت.

خبرگزاری ایسنا:  مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نجات جان راکب موتورسواری خبر داد که سه میلیارد تومان وجه نقد و طلا به همراه داشت.

حسن عباسی با بیان اینکه در ساعت 19 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در محدوده خیابان ستارخان به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اطلاع داده شد، گفت: تکنیسین‌های اورژانس با حضور در صحنه حادثه دریافتند که راکب یک دستگاه موتورسیکلت دچار سانحه شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که راکب موتورسیکلت سه میلیارد تومان وجه نقد و مقادیر زیادی طلا به همراه داشته است گفت: تکنیسین‌های اورژانس ضمن محافظت از این مبالغ همراه بیمار مراتب را سریعا به ماموران پلیس اطلاع دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی مصدوم این حادثه را به بیمارستان حضرت‌رسول (ص) به بیمارستان منتقل کردند.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر حال عمومی راکب موتورسوار مساعد گزارش شده است گفت: سه میلیارد تومان وجه نقد و طلا و جواهرات همراه این فرد ضمن صورتجلسه به ماموران پلیس داده شد.


ویدیو مرتبط :
افشای جزییات فساد 9 هزار میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تصادف مازراتی 2 میلیاردی در تهران


تصویری از تصادف سنگین جدیدترین مدل مازراتی کواتروپورته دو میلیارد و نیمی و به نوعی سنگین ترین تصادف مازراتی های ایران با ده ها میلیون تومان خسارت در تهران را مشاهده می کنید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: تصویری از تصادف سنگین جدیدترین مدل مازراتی کواتروپورته دو میلیارد و نیمی و به نوعی سنگین ترین تصادف مازراتی های ایران با ده ها میلیون تومان خسارت در تهران را مشاهده می کنید.

عکس: تصادف مازراتی 2 میلیاردی در تهران