اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی، به سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی، به سراسر کشور خبر داد.
 
سید محمد بطحایی در حاشیه گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی استانهای کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد اظهار کرد: مردان فرهنگی با 25 سال سابقه کار و زنان با 20 سال سابقه کار و در صورت موافقت مدیران ادارت مربوطه و تایید اداره کل امور اداری و تشکیلات، می توانند بازنشسته شوند.
 
بطحایی در مورد شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد همکاران فرهنگی نباید موجب اخلال در امر آموزش دانش آموزان و افزایش ساعات حق‌التدریس در سال تحصیلی آینده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیانی که با تایید کمیسیون پزشکی قادر به ادامه خدمت نباشند، می‌توانند درخواست خود را به اداره محل خدمت مربوطه ارائه کنند.


ویدیو مرتبط :
طرح بازنشستگی پیش از موعد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزییات از بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان



اخبار,اخباراجتماعی ,بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش: مجوز بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گرفته شده است.

به گزارش صدا و سیما، محمد بطحایی در نشست خبری افزود: آن دسته از فرهنگیانی که به هر دلیلی امکان ادامه خدمت ندارند می‌تواند از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند.

بطحایی تصریح کرد: موافقت با بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون پرداخت سنوات ارفاقی انجام می‌شود.

 از یک ماه و نیم پیش فوق‌العاده شغل آموزگاران تعیین شد
وی درباره پرداخت فوق‌العاده شغل معلمان گفت: بر اساس قانون بر تعیین فوق‌العاده شغل فرهنگیان تاکید شده است که با اصلاح ساختار تعیین می‌شود و بر این اساس از مهر امسال و با آغاز سال تحصیلی برنامه‌ریزی کردیم و از حدود یک ماه و نیم پیش فوق‌العاده شغل برای آموزگاران تعیین شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزرات آموزش و پرورش به لایحه رتبه‌بندی معلمان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: این لایحه در کمیسیون اجتماعی دولت نهایی شده است و به زودی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت که بر اساس آن معلمان در چهار رتبه تقسیم‌بندی می‌شوند.

بطحایی اضافه کرد: اجرای رتبه‌بندی به این معنا نیست که امتیازات قانون کشوری را از معلمان بگیریم بلکه معلمان با داشتن همان امتیازات قبلی امتیاز بیشتری را نیز دریافت می‌کنند.

وی از افتتاح مراکز اسکان فرهنگیانی که بیماری صعب‌العلاج دارند در هر شهر خبر داد و گفت: اولین مرکز اسکان بیماران صعب‌العلاج ویژه فرهنگیان در مشهد مقدس افتتاح شد و تا قبل از خرداد سال آینده،10مرکز در10نقطه کشور افتتاح خواهد شد.
 
 اخبار اجتماعی  - صدا و سیما