اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات اختصاص سبد کالا به کارمندان دولت


با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان سبد کالایی شامل برنج، روغن، شکر و گوشت در اختیار کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا:  با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان سبد کالایی شامل برنج، روغن، شکر و گوشت در اختیار کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

حسن رادمرد معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ازاختصاص سبد کالایی به کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داد و گفت:‌ در این سبد کالایی 10 کیلو برنج، 5 کیلو شکر، 5 کیلو گوشت قرمز، 5 بطری 900 گرمی روغن و درصورت تقاضا 5 کیلو گوشت مرغ اختصاص عرضه می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این سبد کالایی با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان در نظر گرفته شده و قیمت این اقلام تا 20 درصد زیر قیمت تمام شده و قیمت بازار است.

رادمرد در پایان گفت: تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، نیروهای مسلح و فرهنگیان برای عرضه این کالا می‌تواند به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
تدبیر دولت در توزیع سبد کالا !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات سبد کالای کارمندان دولت



 

 

 

 

سبد کالا

 

 

یدالله صادقی در گفت‌وگو با مهر گفت: یکی از راهکارهای تنظیم بازار و توزیع کالاهای حساس و ضروری مورد نیاز خانوارها، ارایه سبد کالایی به کارمندان دولت است که بر این اساس در این سبد کالایی، 20 کیلوگرم برنج، دو حلب 4.5 کیلویی روغن نباتی، 5 کیلوگرم گوشت مرغ یا 2 کیلوگرم گوشت قرمز، 5 کیلوگرم شکر و 5 بسته ماکارونی برای کارمندان دولت تدارک دیده شده است.

مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی افزود: ارایه سبد کالایی به کارمندان دولت می تواند موجب خروج بخشی از تقاضای مردم از بازار شود، بنابراین در ایامی همچون ایام پایانی سال که تقاضا برای یکسری از کالاها بیشتر است، ارایه سبدهای کالایی می تواند علاوه بر کمک به مردم برای تامین راحت‌تر مایحتاج خود، بخشی از نیاز را نیز از بازار خارج و تعادل میان عرضه و تقاضا را برای بهره‌مندی تمامی مردم، فراهم سازد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، هر دستگاه یا ارگان دولتی که هزینه این سبد کالایی را برای کارمندان خود متقبل شود می تواند با ارسال درخواست خود به وزارت بازرگانی، اقلام این سبد را تهیه و در اختیار کارمندان خود قرار دهد.

به گزارش مهر، ارایه سبدهای کالایی به کارمندان دولت یکی از راهکارهایی است که همه ساله وزارت بازرگانی برای تامین بخشی از مایحتاج مورد نیاز مردم تدارک دیده است، بر این اساس معاونت بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی مسئولیت تامین و توزیع این کالاها را در قالب سبدهای کارمندی به عهده دارد...../تحلیل:تابناک