اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات آزمون مهندسی فناوری کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جزییات آزمون مهندسی فناوری کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی/آغازثبت‌نام ازدوشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی 92 از روز دوشنبه 2 بهمن ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی 92 از روز دوشنبه (دوم بهمن ماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از آزمون تا نهم بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده، به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به خرید کارت شرکت در این آزمون از طریق اینترنت، گفت: پرداخت هزینه ثبت‌نام اینترنتی به وسیله کارت‌های عضو شتاب به مبلغ 14 هزار و 400 تومان می‌باشد.

توکلی از برگزاری آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی علمی‌کاربردی در 20 اردیبهشت ماه خبر داد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
مشاوره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام آزمون مهندسی فناوری کارشناسی دانشگاه علمی‌ کاربردی شنبه تمام می‌شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مهلت ثبت‌نام آزمون مهندسی فناوری کارشناسی دانشگاه علمی‌ کاربردی شنبه تمام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌ مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی 92 تا روز شنبه، گفت: تاکنون بیش از 65 هزار و 717 نفر در این دوره‌ ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در دوره‌ مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی 92 تا ساعت 24 روز شنبه 14 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و همچنین فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ اقدام کنند.

وی با اشاره به خرید کارت شرکت در این آزمون از طریق اینترنت، گفت: پرداخت هزینه ثبت‌نام اینترنتی به وسیله کارت‌های عضو شتاب به مبلغ 14 هزار و 400 تومان می‌باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی علمی‌کاربردی در 20 اردیبهشت ماه خبر داد./ایسنا

 

ا