اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییاتی از حادثه تروریستی امروز چابهار


معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریست ها قصد ورود به محل برگزاری نماز جمعه و عملیات تروریستی را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیجی عامل آنها شناسایی و بهدرک واصل شد.

خبرگزاری مهر: معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریست ها قصد ورود به محل برگزاری نماز جمعه و عملیات تروریستی را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیجی عامل آنها شناسایی و بهدرک واصل شد.

رجبعلی شیخ زاده با تشریح جزئیات حادثه تروریستی امروز جمعه در بندر چابهار اظهار داشت: ماموران انتظامات مسجد امام حسین (ع)در یکی از وروردی های ایست و بازرسی منتهی به محل برگزاری نماز جمعه به یک نفر که لباس مبدل نظامی بر تن داشته مشکوک می شوند.

وی گفت: فرد تروریست پس از شناسایی اقدام به فرار کرد که مورد تعقیب ماموران قرار گرفته و پس از بی توجهی به فرمان ایست و تیر اخطار هوایی، مورد هدف گلوله قرار می گیرد و سپس جلیقه انفجاری منفجر می شود.

وی افزود: متاسفانه دو بسیجی سلحشور که یکی شیعه و دیگری اهل تسنن بودند، به دلیل نزدیکی با عامل تروریستی با فاصله زمانی از یکدیگر به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: همچنین استوار محمد رضا حسین آبادی از ماموران نیروی انتظامی حاضردر محل نیز که قصد کمک به نیروهای بسیجی را داشت بر اثر اصابت ترکش های انفجاری مصدوم شده است.

وی افزود: سه نفر خواهر و برادر نیز که قصد عبور از خیابان را داشتند به دلیل موج انفجار و اصابت ترکش بمب زخمی و شوکه شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

شیخ زاده بیان داشت: دشمن قصد دارد با این اعمال ننگین خود میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند اما باید بداند که ملت یکپارچه با هوشیاری خود هیچگاه اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد.


ویدیو مرتبط :
فیلم عملیات تروریستی چابهار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی برخی شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام ش





اسامی برخی شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام ش

 

فارس: مدیر كل پزشكی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اسامی 29 نفر از شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام شد. فریبرز آیتی فیروزآبادی اسامی شهدای عملیات تروریستی صبح امروز تا كنون در چابهار را به شهر ذیل اعلام كرد:

 

1- نسترن خسروی فرزند جواد

2- عزیز اسفندتاج فرزند عبدالرحمن

3- گلمحمد فرهمند فرزند باباخان

4- رجبعلی بردبار فرزند حسین

5- علیرضا خواه‌

6- مسلم تاب‌خیز

7- منصور مؤذن

8- محمد وطن‌خواه

9- غلامرضا قاسمی

10- غلامرضا میرزایی

11- اكبر كوهكن

12- عبدالله آرش

13- مسعود منصوری

14- محسن كیخواه‌ فرزند برات

15- رضا حسین‌پور صنعتی

16- محمد رضایی

17- مصطفی كوهكن

18- سكینه سندگل به همراه فرزندش سنا پردل

19- احمد چهاردیواری

20- عرفان كتری

21- ربابه رستمی

22- مسلم آبخزر

23- عبدالله عارفی

24- ابراهیم كیایی

25- عبدالله چراغ مكان

26- صدرا دشتی

27- سعید گرگی

28-خالد مباركیان

29- وحید دستكار

 

فارس