اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییاتی از جنایت شیطانی که دیروز اعدام شد/ دختر‌ بی‌گناه هنوز از خرابه‌ها می‌ترسد



روز گذشته مردی پای چوبه دار رفت که دختری 11 ساله را از میان کوچه‌‌ها ربوده و در خرابه‌ها مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، اواخر سال گذشته خانواده ای با حضور در پلیس آگاهی شهرستان جیرفت از مردی به اتهام ربودن دختر 11 ساله شان و آزار و اذیت وی شکایت کردند و خواستار دستگیری متهم فراری شدند. با تشکیل پرونده قضایی، ماموران با تحقیق از این دختر متوجه شدند روز حادثه او پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به خانه بوده است که ناگهان در کوچه ای خلوت مرد جوانی راهش را سد کرده و با حمله به وی، او را کتک زده و سپس ربوده است.

مرد آدم ربا، دختر 11 ساله را کشان کشان به داخل خرابه ای در همان حوالی منتقل کرده و بازور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. با اطلاعاتی که پلیس از دختر آزار دیده به دست آورد، چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری انجام شد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در ادامه جستجوی پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و او چند روز بعد از حادثه دستگیر شد.

مرد شیطان صفت با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و مدعی شد دختر دانش آموز را نمی شناسد و گفته های او را باور ندارد. با توجه به اظهارات متناقض متهم، ماموران از دختر 11 ساله خواستند تا در مواجهه حضوری با متهم قرار بگیرد که او به محض دیدن مرد آزارگر ـ که در میان چند متهم در بازداشتگاه پلیس قرار گرفته بود ـ وی را شناخت. به این ترتیب مرد آزارگر بناچار اعتراف کرد که دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این در حالی بود که بررسی ها ی پلیس نشان می داد مرد جوان مجرمی سابقه دار است که پیش از این نیز به اتهام جرایم مشابه دستگیر و زندانی شده است.

متهم روانه زندان و مدتی بعد به اعدام محکوم شد.روز گذشته با تائید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، مرد اعدامی اززندان به چهار راه کشت و صنعت این شهر منتقل و به دار مجازات آویخته شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
اعدام در محل جنایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریب مادران برای تجاوز به فرزندانشان/ صحبت‌های دختر بچه بی‌گناه از جنایت‌های هیولا + تصاویر




 اخبار حوادث  -  فریب مادران برای تجاوز به فرزندانشان/ صحبت‌های دختر بچه بی‌گناه از جنایت‌های هیولا + تصاویر

بیمار روانی که در گذشته 2 بار به خاطر اعمال فاسد خود بر روی کودکان ،زندانی شده است اکنون در خارج از زندان به سر می برد و با نام های مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک در کمین قربانیان دیگر است .او با برقراری ارتباط صمیمانه با مادران جوان و جذب انها ، وارد خانواده شان می شود و با کودکان انها ارتباط جنسی برقرار می کند و بچه های کوچک را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، پلیس انگلیس از مردم خواست تا با دقت به عکس مرد روانی و فاسدی که مادران را به قصد تجاوز به بچه های آنها گمراه می کند ، نگاه کنند و مراقب باشند.

به گزارش پلیس ، بیمار روانی که در گذشته 2 بار به خاطر اعمال فاسد خود بر روی  کودکان ،زندانی شده است.اکنون در خارج از زندان به سر می برد و با نام های مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک در کمین  قربانیان دیگر است .

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی

 

اولین قربانی او ، دختری به نام " کری پیکاب "  می گوید : "از اینکه این مرد شیطان صفت اکنون با استفاده از اینترنت قصد دارد زنان مختلف را برای نزدیکی به بچه های آنان به دام بیاندازد ، ترس و نگرانی شدیدی دارم".

این دختر که اکنون 33 سال دارد ، با توصیف این مرد به عنوان یک شیطان عظیم بیان می کند که به مدت 5 سال از سوء استفاده و تجاوز جنسی ، فیزیکی و روحی در دستان این مرد فاسد از 6 سالگی تا 11 سالگی رنج برده است.

" کری " می گوید : " این مرد که " مایکل ترینر" نام دارد ،در گذشته به عنوان دوست مادرم و سپس نامزد او وارد خانه ما شد، از روزی که او به زندگی من و مادرم پا گذاشت از او می ترسیدم."

وی افزود : "من حالا نگران این هستم که او قصد دارد از طریق شبکه " فیسبوک " با زنان مختلف ارتباط برقرار کند و وارد خانه آنها شود.این کار اوست.او اعتماد زنان را بدست می آورد و سپس به بچه های کوچک آنها تجاوز می کند.کاری که او با مادرم و من انجام داد. من می خواهم که او از خزیدن مانند کرمی به زندگی های دیگران ، متوقف شود."

در نوامبر سال 1997 ، " مایکل ترینر "  بعد از اینکه جرایمش آشکار و گناهکار شناخته شد به دلیل تجاوزهای پی در پی برروی " کری پیکاب"  و سوء استفاده های شرورانه و کثیف از ان دختر ،به 15 سال زندان محکوم شد.

تنها یک سال بعد از ازادی از زندان ، " ترینر" مجددا به دلیل تجاوز وحشتناک بر روی یک پسر نوجوان به 18 ماه زندان محکوم شد.

" ترینر" 48 ساله اهل شهر " چشیر " انگلیس ، اخیرا نیز از اعتماد یک مادر جوان برای تجاوز به پسر کوچکش سوء استفاده کرده بود.

خانم " کری " فهمیده بود ، " ترینر" که مدتهاست خارج از زندان به سر می برد با چندین نام مستعار در شبکه اجتماعی فیسبوک با زنان ارتیاط برقرار می کند، به سرعت به پلیس گزارش داده بود.

" کری " 33 ساله که اکنون ازدواج کرده است ، اظهار داشت : این مرد شیطانی در فیسبوک برای طعمه بعدی خود جست و جو می کند.تمام مردم باید آگاه شوند که " ترینر" فاسد در کمین آنهاست.این آگاهی مردم می‌تواند خراب شدن زندگی کودکان بسیاری را متوقف کند .مردم باید بدانند که او قادر به چه کارهایی است. " ترینر" بعد از برقرای ارتباط صمیمانه با مادران به بچه های آنها به طرز وحشتناکی تجاوز میکند و اکنون آزاد پرسه می زند.

" کری" در بازگویی رنجی که او سالها پیش به دست این مرد شیطان صفت متحمل شده است ، می گوید : "من حدودا 6 ساله بودم . زمانی که با او تلویزیون تماشا می کردم بعد از مدتی او عمل بی شرمانه خود را بر روی من انجام داد و مرا  تهدید کرد که اگر چیزی به کسی بگویم کل خانواده ام را می کشد.وقتی که این تجاوز ها شروع شد من خیلی بچه سال بودم و چیز زیادی متوجه نمیشدم.همینطور که بزرگتر شدم کم کم اگاه شدم چه بلایی بر سر من امده است."

زمانی که " ترینر " به دلیل تجاوز بر روی این دختر در سال 1997 برای 15 سال زندانی شد، قاضی طبق نظر پزشکان مختلف ،بیان کرده بود که این مرد دچار یک بیمار ی روانی شدید و اختلال شخصیتی حاد است.

پلیس انگلیس هنوز موفق به دستگیری این هیولای روانی نشده است.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران