اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزیـیات 2 جنایت تکاندهنده در شمال



اخبار حوادث - جزیـیات 2 جنایت تکاندهنده در شمال

 اختلافات خانوادگی سناریوی سیاهی را برای دو خانواده رقم زد که قربانیان آن یک زن و یک مرد بودند.

به گزارش ایران، این جنایات در شهر‌های قائمشهر و ساری رخ داد و در جریان دو حادثه جداگانه  یک مرد در قائمشهر و یک زن در ساری با ضربات کارد از پای درآمدند.

حادثه نخست:
در نخستین جنایت  که سناریوی آن با ماجرای ناپدید شدن ناگهانی پدر خانواده کلید خورده بود، پسر جوانی به اتهام قتل پدرش بازداشت شد.

بنا بر این گزارش، 14 اسفند ماه سال جاری اعضای خانواده‌ای در قائمشهر با مراجعه به مأموران پلیس، آنان را در جریان ناپدید شدن اسرارآمیز پدر خانواده قرار دادند.

بر اساس ادعای آنان، مرد 52 ساله خانواده که «غلامرضا» نام داشت برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و دیگر مراجعه نکرده بود.

با توجه به این ادعاها تجسس‌های پلیسی برای به‌دست آوردن ردی از مرد ناپدید شده در دستور کار قرار گرفت تا این‌که پلیس به رفتار‌ها و حرکات «علی» پسر 25 ساله خانواده مظنون شده و صبح روز 22 اسفند ماه سال‌جاری وی را بازداشت کرد و تحت تحقیق قرار داد.

با‌وجود انکار‌های این مرد جوان از ماجرای ناپدید شدن پدرش، وی مجبور به اعتراف شد و پرده از راز قتل پدرش در جریان اختلافات خانوادگی برداشت.

وی در اعترافات خود به مأموران گفت: با پدرم اختلاف داشتم، روز حادثه با هم جر و بحث کردیم، درگیری شدیدی بین ما به‌وجود آمد، با کاردی که همراهم بود چند ضربه به سینه و شکم وی وارد کردم. وقتی فهمیدم کشته شده است، جسدش را داخل گونی گذاشته و به منطقه سوادکوه بردم. در آنجا چاله‌ای کنده و جسد را دفن کردم بعد به خانه آمده و ادعا کردم پدرم ناپدید شده است.

وی ادامه داد: روز بعد بار دیگر به محلی که جسد را دفن کرده بودم برگشته و آن را بیرون آورده و به آتش کشیدم، می‌ترسیدم با پیدا شدن جسد رازم فاش شود.

با کشف آثار و جسد قربانی در یکی از مناطق کوهستانی سوادکوه، عامل جنایت پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

دومین جنایت:
در جنایت دیگری که عصر شنبه 24 اسفند ماه در شهر ساری به‌وقوع پیوست مرد مبل‌سازی با از پای در آوردن همسرش، جسد وی را داخل پلاستیکی  پیچیده و در باغ مخروبه‌ای رها کرد.

قربانی این جنایت زن 45 ساله‌ای به نام «فاطمه» نام داشت که در جریان اختلاف با شوهرش با ضربات کارد وی از پای درآمد.راز این جنایت خانوادگی عصر روز شنبه هنگامی فاش شد که دختر خانواده بعد از بازگشت به خانه با دیدن فرش آغشته به خون و خودروی پدرش که بطور مشکوکی در کوچه رها شده بود، احساس کرد باید حادثه ناگواری رخ داده باشد.دختر 14 ساله خانواده با توجه به این‌که هر چه مادرش را صدا زد پاسخی نشنید، فوراً با دایی خود تماس گرفته و ماجرا را با وی در میان گذاشت.

 

دایی دخترک بعد از این‌که سراسیمه خود را به خانه خواهرش رساند از وضع به‌هم ریخته خانه فهمید باید اتفاق ناگواری برای خواهرش رخ داده باشد، بنا بر این مأموران پلیس آگاهی را در جریان ماجرا قرار داد.دقایقی بعد وقتی مأموران خود را به این خانه رساندند با ضد و نقیض‌گویی‌های مرد خانواده و اظهار بی‌اطلاعی وی از سرنوشت همسرش روبه‌رو شدند، بنابراین  این مرد بازداشت شد.مرد 65 ساله که «ناصر» نام دارد وقتی دانست پلیس وی را عامل قتل همسرش می‌داند،لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک جنایت خانوادگی برداشت.

وی در این باره گفت: مدتی بود با همسر دومم اختلاف داشتم. روز حادثه هنگامی که دخترم بیرون از خانه بود با هم جرو بحث کردیم. من عصبانی شدم و با چاقو به طرفش حمله کردم. چند ضربه به او زدم، ترسیده بودم، جسد را داخل پلاستیک پیچیده و با خود به باغی در حاشیه شهر برده و آنجا رها کردم.

با توجه به این اعترافات مأموران به محل مورد نظر رفته و جسد قربانی حادثه را در حالی‌که کنار درختان رها شده بود پیدا کردند.

اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
جنایت داعش در شمال بغداد + 18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان جنایت‌های عقرب شمال . . ./ بانوی پاکدامن به خاطر حفظ عفت قطع نخاع شد



تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری این متهم ادامه داشت تا اینکه شهروندی به پلیس تماس گرفت و گفت: خودرویی را در مسیر گوهر باران دیده که در آن خانمی جوان با راننده آن درگیر بوده و سپس مشخصات خودرو را به پلیس داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، 24 آذرماه بود که خانمی به نام "م" مثل هر روز صبح از منزلش در شهرستان نکا بیرون آمد تا به سرکار برود.
 
خانم "م" طبق عادت هر روز، خود را به "سه‌راه زاغمرز" رساند تا سوار بر خودرو‌های عبوری، خودش را به ساری برساند.
 
این هسمر دلسوز، سوار بر خوردروی پژو 405 نقره‌ای رنگ شد که راننده‌اش پسر نوجوانی بود. پسر نوجوان به محض سوار شدن خانم "م" به راه افتاد و به سمت میدان خزر به حرکت در آمد.
 
راننده نوجوان که حدودا 17 و یا 18 سال سن داشت،‌ قبل از رسیدن به پلیس راه از مسیر منحرف شد. خانم "م" که از این تغییر مسیر مطلع شده بود،‌ به راننده نوجوان اعتراض کرد و علت را پرسید که راننده پاسخ داد: گواهینامه ندارم و می‌ترسم پلیس خودرو‌ام را متوقف کند.
 
خانم "م" از طرز نگاه‌های پسر جوان و مسیری که پیموده می‌شد،‌ پی به نیت شوم راننده شیطان صفت شد و با التماس و خواهش از او درخواست کرد تا بگذارد از خودرو پیاده شود و به ازای این کارش هر چقدر پول و طلا بخواهد به او خواهد داد،‌ولی پسر نوجوان به ضجه‌های زن جوان توجه نمی‌کرد و به راهش با سرعت بسیار زیادی ادامه می‌داد.
 
خانم "م" که در برابر نیت بی‌شرمانه پسر نوجوان قرار گرفته بود، ‌تنها راه برای فرار از دست شیطان را بیرون پریدن از خودرو انتخاب کرد و در لحظه‌ای مناسب حوالی "میان رود" این کار را انجام داد.
 
خانم "م" که قبل از اینکه وارد آی سی یو بیمارستان امیر مازندرانی ساری شود، در حالی که دیگر توان راه رفتن (قطه نخاع) نداشت،‌گفت: پس از اینکه به بیرون از خودرو پریدم سعی کردم روی پایم بایستم ولی هرچه تلاش کردم نشد تا اینکه یک باغبان که از آن مسیر انحرافی عبور می‌کرد مرا دید و به بیمارستان رساند.
 
ماجرا به اینجا هم ختم نشد، بعد از این حادثه دلخراش برای خانم ‌"م" خانواده او موضوع را به پلیس آگاهی نکا گزارش دادند و خواستار دستگیری این مجرم بی‌رحم شدند.
 
تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری این متهم ادامه داشت تا اینکه شهروندی به پلیس تماس گرفت و گفت: خودرویی را در مسیر گوهر باران دیده که در آن خانمی جوان با راننده آن درگیر بوده و سپس مشخصات خودرو را به پلیس داد.
 
ماموران با اخذ مشخصات خودرو دریافتند که راننده همان نوجوان بی‌رحمی که عامل زمنیگیر شدن خانم "م" شده است و دریافتند که به طور حتم پای قربانی دیگر در میان است.
 
کارآگاهان پلیس آگاهی با به دست آوردن اطلاعات خودرو توانستند متهم را که اهل روستای  "پنبه چوله" بود، در کیلومتر 9 جاده ساری شناسایی و دستگیر کنند.
 
پسر شیطان صفت پس از دستگیری همه چیز را انکار کرد تا اینکه قربانی دوم او که به عنوان مسافر از "ماکرون" سوار خودروی وی شده بود،‌ به پایگاه پلیس دعوت شد و توانست متهم را شناسایی کند.
 
از سوی دیگر خانم "م" نیز در بیمارستان با مواجه با این جنایتکار، او را شناسایی کرد و دیگر راهی برای انکارهای متهم نوجوان باقی نگذاشت.
 
سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این پسر نوجوان که تاکنون هیچ پرونده کیفری نداشته و در خانواده‌ای موجه بزرگ شده بود،‌ با رای قاضی جهت بررسی و تحقیقات روانه زندان شد.
 
گفتنی است،‌هم اکنون چهار روز است که این مادر پاکدامن و فداکار به کما رفته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و پزشک معالجش وضعیت جسمی، کلیوی، کبد، ضریب هوشی و تنفس وی را مناسب نمی‌داند.
 
خانواده این خانم که برای حفظ عفت زنانه و مادرانه جان خود را فدا کرده است، از مسئولان امر خواستند تا نظارت بیشتری در مسیرهای پرتردد داشته باشند.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران