اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات 2 تیراندازی خونین در نكا و قائمشهر



جزئیات 2 تیراندازی خونین در نكا و قائمشهر

مردان مسلح در جریان دو حمله جداگانه در شهرهای قائمشهر و نكا، 6 نفر را هدف قرار داده و روانه بیمارستان كردند.    

به گزارش ایران، عاملان شلیك های مستقیم به مازندرانی ها كه 3 مرد جوان هستند ساعاتی پس از اقدام تبهكارانه خود از سوی مردم و پلیس بازداشت شدند.

حادثه نخست  

 مرد مسلحی كه با حمله به یك مامور مخفی پلیس قصد داشت وی را با شلیك گلوله از پای دربیاورد، توسط مردم دستگیر شد.  

این مرد مسلح پیش از رسیدن مردم دو گلوله به سمت مامور مخفی پلیس شلیك كرد كه با اصابت یكی از گلوله ها به پایش مجروح و روانه بیمارستان شد.   

بنا بر این گزارش، ساعت 9 صبح روز شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری در حالی كه جمعیت زیادی در اطراف بیمارستان امام حسین (ع) نكا در رفت و آمد بودند ناگهان صدای شلیك گلوله ای وحشت و اضطراب را به میان مردم آورد. جمعیت كه از شنیدن صدای شلیك گلوله نخست شوك زده شده بودند وقتی به سمت صدا برگشتند مرد مسلحی را دیدند كه لوله تپانچه اش را به سمت مرد جوانی نشانه رفته و قصد شلیك دارد.    

مرد جوان در حالی كه فریاد می زد من مامور پلیس هستم از مردم تقاضای كمك می كرد. در حالی كه تردید باعث شده بود جمعیت به دودلی بیفتند صدای شلیك دوم بلند شد و به دنبال آن مرد جوان كه با اصابت گلوله به پایش زخمی شده بود روی زمین افتاد. در این لحظه جمعیت حاضر به طرف مرد مسلح حمله برده و با خلع سلاح وی دستگیرش كردند.   

دقایقی بعد ماموران پلیس نكا با اطلاع از این تیراندازی خود را به محل حادثه رسانده و مرد مسلح را به كلانتری 11 انتقال دادند.    

همزمان مرد زخمی كه محمد نام دارد به سرعت به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری انتقال داده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.    

طبق اظهارات علی رجبی، فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان نكا- عامل این تیراندازی مرد 38 ساله ای از اهالی بندر گز واقع در استان گلستان بوده كه هم اكنون تحقیقات درباره انگیزه اش ادامه دارد.   

 وی درباره جزئیات این حادثه گفت: روبه روی بیمارستان تازه تاسیس امام حسین(ع) نكا، جنب گلفروشی در پیاده رو، مردی قصد سرقت موتوری را داشته كه با شناسایی شدن از سوی یكی از رهگذران که با نیروی پلیس همكاری دارد، مرد مسلح اقدام به تیراندازی كرد.   

رجبی در ادامه به نقل از نیروی پلیس بندرگز گفت: مهاجم مردی 38 ساله بوده كه در بندرگز زندگی می كند و به خاطر چند سرقت مسلحانه تحت پیگرد قانونی بود كه از بخت بدش در نكا دستگیر شد.

حادثه دوم   

اما شلیك دوم در قائمشهر رخ داد و در جریان آن دو پسر جوان كه خود را دانشجو معرفی كرده بودند در یك درگیری خیابانی به سوی جمعیت شلیك كرده و 5 نفر را مجروح كردند.    

این حادثه ساعت 23 و 15 دقیقه نیمه شب چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری در میدان امام(ره) رخ داد.    

بنا بر این گزارش، رهگذرانی كه در آخرین ساعات چهارشنبه برای رفتن به خانه به انتظار خودرو های مسافركش ایستاده بودند ناگهان با شنیدن صدای دو شلیك پی در پی وحشت زده به سمت محل تیراندازی دویدند.    

آنان در فاصله چند متری از ضلع شرقی میدان متوجه شدند كه دو پسر جوان در حالی که با فریاد های خود چند جوان دیگر حاضر در میدان را مورد خطاب قرار داده بودند، آنها را تهدید می كردند. چند نفر از حاضران در محل حادثه روی زمین نشسته بودند و از پاهایشان خون می آمد. 

با تماس یكی از حاضران در منطقه ماموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند اما پیش از رسیدن آنها جوانان مسلح پا به فرار گذاشتند.    

بر اساس اعلام پلیس قائمشهر، عملیات ردیابی ماموران برای دستگیری مهاجمان مسلح آغاز شد تا این كه مخفیگاه آنان در مدت زمانی كمتر از سه ساعت شناسایی و دو جوان مسلح بازداشت شدند.   

یكی از مجروحان حادثه در این باره به پلیس گفت: این دو جوان به همراه یكی دیگر از دوستان خود در محله ما خانه اجاره كرده اند. آنها خود را دانشجو معرفی می كنند اما با ایجاد مزاحمت برای نوامیس ما باعث به وجود آمدن جو بدی در محله شده بودند تا این كه ما با آنها برخورد كرده و خواستیم دست از این كارها بردارند. چند روز از این ماجرا گذشت تصور می كردیم همه چیز به خیر و خوشی تمام شده است اما یك روز وقتی یكی از بچه های محل به خانه بر می گشت آنها سه نفری جلوی وی را گرفته و با چاقو مجروحش كردند.

سایر جوانان محل که از این اتفاق عصبانی و ناراحت شده بودند به جست و جوی آنها پرداخته و یكی از آنان را در حوالی میدان امام(ره) پیدا كردند. از وی خواستند در تماس با سایر دوستانش از آنها بخواهد تا نزد وی بیایند.

ما می خواستیم هر سه را تحویل پلیس بدهیم اما نمی دانیم او به زبان محلی خودشان به آنها چه گفت كه چند دقیقه بعد دو دوست او در حالی كه اسلحه در دست داشتند خود را به میدان امام (ره) رسانده و بی مقدمه شروع به تیراندازی كردند.    

آن طور كه من متوجه شدم یكی از آنها اسلحه كلت و دیگری اسلحه شكاری داشت كه به گفته پلیس هیچ یك از سلاح ها مجوز نداشت./ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حادثه خونین هنگام تیراندازی دختر بچه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تیراندازی در سازمان صنعت،معدن و تجارت



 

 

جزئیات تیراندازی در سازمان صنعت،معدن و تجارت

 

 

شفاف: یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران عصر روز شنبه در محل کار خود از سوی یکی از مدیرانش با اصابت سه گلوله مورد سوقصد قرار گرفت.

 

وی که با اصابت نخستین گلوله در تلاش بوده  از تیررس ضارب بگریزد ، با شلیک دو گلوله دیگر از سوی ضارب ، متوقف می شود .

ضارب بلافاصله قصد خروج از محل و ترک ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را داشته که با ممانعت حراست سازمان روبرو می شود .

صادقی بلافاصله به بیمارستان منتقل می گردد. به گفته یک مقام مطلع ، با وجود انکه یکی از گلوله ها به صورت وی برخورد کرده اما با تلاش تیم پزشکی ، وی از خطر مرگ حتمی نجات یافته است.

این مقام مطلع به خبرنگار شفاف گفت که فرد ضارب  از مدیران سازمان سابق بازرگانی بوده که با ادغام این سازمان در سازمان صنعت استان تهران و تشکیل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران، نگران تغییر پست یا کنارگذاشته شدن اش از سوی صادقی بوده است..../شفاف