اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌های کودک آزاری در جهان + تصاویر



اخبار حوادث - جزئیات یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌های کودک آزاری در جهان + تصاویر

جزئیات یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌های جنسی بیمار گونه یک خانواده آمریکایی که پرده از جنایات آنها برداشته شد و متهمین پرونده به حبس ابد محکوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  کریستوفرسنا‌ و همسرش و همچنین همسر سابقش، به فیلم گرفتن از خودشان در حال ارتباط جنسی با کودکان مختلف شامل فرزندان خودشان بالای 12 سال محکوم شدند.
 
 پدر 4 فرزند، همچنین به ضبط فیلم از رابطه جنسی فرزندش با سگ خانواده متهم است.
 
کریستیوفرسنای‌ 47 ساله به همراه همسر فعلی‌اش دبورا سنا 48 ساله و همسر سابقش تری سنا 43 ساله با یک رشته از اتهامات تجاوز‌های جنسی وحشتناک روبرو هستند.
 
 این سه نفر، اهل شهر لاس و گاس آمریکا، بعد از اینکه دبورا نسا‌ یک نوجوان ناشناس و یک بچه کوچک فسادهای این خانواده کثیف‌ را آشکار کردند،  بوسیله پلیس بازجویی شدند.

اخبار,اخبار حوادث , پرونده‌های کودک آزاری

 
پلیس در جریان جست و جوی خانه این خانواده، فیلم‌های ویدئویی‌ متعددی از تجاوزهای وحشتناک و مفسدانه آنها کشف کرد.
 
 پلیس لاس و گاس می‌گوید: به دلیل مدت زمان طولانی تجاوزها و جرم های این خانواده شرور، امکان دارد در آینده قربانیان بیشتری کشف شود که تاکنون سکوت کرده بودند.

اخبار,اخبار حوادث , پرونده‌های کودک آزاری

 
دبورانسا و تری نسا دو همسر کریستوفرسنا‌ به تجاوز و آزار و اذیت جنسی بیمار گونه بر روی کودکان زیر 14 سال متهم شدند. کریستوفر نسا‌ نیز به تجاوز و سو استفاده جنسی کودکان شامل فرزندان خودش گناهکار شناخته شد.
 
بعد از تحقیقات بیشتر در ارتباط با جنایات این خانواده حیوان صفت، دادگاه حکم حبس ابد جنایت این 3 آمریکایی را خواهد داد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
*مجموعه تصاویر وحشتناک از ناشناخته ترین موجودات جهان*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکات وحشتناک شجاعترین زنان جهان در آسمان +تصاویر



احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو ... این سلسله روحیات شامل درصدی از زن ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

شجاعترین زنان جهان

خانم ها را همیشه انسان هایی احساساتی، حساس، زود رنج و بعضا ترسو می شناسند؛ اما آیا واقعا این طور است؟
به گزارش روزگارنو، این سلسله روحیات شامل درصدی از این گروه از انسان ها می باشد؛ اما زنانی هم هستند که بر خلاف تصورات معمول حتی فراتر از بعضی مردها هستند تا جایی که رکوردهایی هم در برخی کارهای خشن به جا می گذارند.

بنا بر این گزارش، سه خانم به نامهای سارا تنر، دانیل هیوز و استلا سرگرمی خطرناکی را برای خود انتخاب کرده اند که البته نشان از شجاعت بی نظیر آنها دارد.

این سه خانم تقریبا هر روز با حرکات نمایشی فوق العاده وحشتناک بر روی بال هواپیما توانسته اند عنوان بی باک ترین زنان را به خود اختصاص بدهند.

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

 شجاعترین زنان جهان

منبع:rouzegareno.ir