اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات کشته شدن جوانی در مسجد سلیمان/ درخواست پیگیری از دادستان



نامه‌ جلیلی به دادستان مسجد سلیمان

جزئیات کشته شدن جوانی در مسجد سلیمان/ درخواست پیگیری از دادستان

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کشته شدن یک جوان در روز عاشورای حسینی در مسجدسلیمان نامه‌ای به دادستان این شهر نوشتم تا پیگیر مسئله باشد.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف نسبت به کشته شدن یکی از اهالی مسجد سلیمان در روز عاشورای حسینی گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی یکی از مردم این شهرستان کشته شد.

وی اضافه کرد: در روز عاشورای حسینی در هنگام بلند کردن علم، این وسیله با سیم‌های برق شهری برخورد کرد که به همین دلیل یک جوان کشته و جوان دیگر به کما رفت.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی این اقدام را به دلیل کم توجهی مسئولان شهرستان و هیئت عزداری به مسائل ایمنی عنوان کرد و گفت: متأسفانه این حادثه موجب رنجش خاطر مردم شهرستان شد.

جلیلی در همین زمینه خاطر نشان کرد: در این راستا نامه‌ای به دادستان مسجد سلیمان نوشتم تا به صورت جدی پیگیر مسئله باشد.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
آموزش ثبت و پیگیری درخواست از هولدینگ یگانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کشته و ۳ زخمی بر اثر طوفان در مسجد سلیمان



 اخبارحوادث - یک کشته و ۳ زخمی بر اثر طوفان در مسجد سلیمان

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از مرگ یک زن و زخمی شدن ۳ نفر دیگر در اثر وقوع طوفان در مسجد سلیمان خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت هوای منطقه آرام است و از سوی هواشناسی هیچگونه هشداری مبنی بر وقوع وزش باد و طوفان گزارش نشده است.

حسین درخشان از وقوع طوفان در مسجد سلیمان استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت 17 روز گذشته در روستای جمال‌آباد شهر لالی به وقوع پیوست که بر اثر شدت این حادثه دو منزل مسکونی تخریب و دو منزل دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شدت حادثه بسیار شدید بود 16 تن از امدادگران سازمان امداد و نجات در قالب 4 تیم امدادی به منطقه اعزام و به مردم آن منطقه خدمات رسانی کردند.

سخنگوی سازمان امداد ونجات یادآور شد: بر اثر این حادثه 3 تن از هموطنان آسیب دیده به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین یک زن جان خود را از دست داد.

درخشان گفت: وضعیت هوای مسجد سلیمان آرام و مطلوب است و فعلا از سوی سازمان هواشناسی هیچگونه پیش‌بینی مبنی بر وقوع وزش باد و طوفان به سازمان امداد و نجات گزارش نشده است.

 اخبار حوادث  - آنا