اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات پلمپ پردیس سینمایی زندگی


اداره اماکن پردیس سینمایی زندگی را که قرار بود دو مسابقه فوتبال دوشنبه شب بیست و دوم خردادماه را برای خانم ها و آقایان پخش کند، پیش از شروع بازی پلمپ کرد.

خبرآنلاین: اداره اماکن پردیس سینمایی زندگی را که قرار بود دو مسابقه فوتبال دوشنبه شب بیست و دوم خردادماه را برای خانم ها و آقایان پخش کند، پیش از شروع بازی پلمپ کرد.

 عصر دوشنبه اعلام شد پردیس سینمایی زندگی که در غرب تهران واقع شده، براساس هماهنگی‌های صورت داده با اداره اماکن بلیت‌های دو بازی انگلستان و فرانسه و اکراین و سوئد را برای خانم ها و آقایان به فروش می رساند.

این در حالی بود که پیش از این نیروی انتظامی اعلام کرده بود فقط آقایان امکان تماشای بازی‌های جام ملت‌های اروپا را در سینماها خواهند داشت.

با وجود آنکه در خبرها آمده بود، نمایش بازی فوتبال برای خانواده ها در پردیس زندگی براساس هماهنگی های صورت گرفته خواهد بود، اما ساعاتی قبل از شروع بازی و زمانی که فیلم های سینمایی در پنج سالن این پردیس سینمایی در حال نمایش بود، ماموران اداره اماکن وارد پردیس شده و بعد از خارج کردن مخاطبان از سالن های نمایش دهنده فیلم پردیس سینمایی زندگی را پلمپ کردند.

توجیه ماموران پلمپ سالن این مسئله بود که براساس اعلام ارشاد برای نمایش بازی فوتبال در سینما نیاز به مجوز اداره اماکن هست که این مجوز فقط برای پخش بازی‌ها برای مردان صادر شده است.
 
مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم اعلام كرد در پی فروش بلیت مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) توسط پردیس سینمایی زندگی و اطلاع ماموران پلیس تهران از این امر، ماموران پلیس اماكن با مراجعه به این محل نسبت به پلمپ واحد مذكور، اقدام كردند.

پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) تنها برای آقایان مجاز است و سینماهایی كه قصد فروش بلیت در این زمینه را دارند، باید با هماهنگی انجمن سینماداران و پلیس اماكن تهران برای دریافت مجوز در این خصوص اقدام كنند.
 
 از سوی دیگر یكی از سالن‌های نمایش فیلم پردیس سینمایی ملت هم به دلیل پخش بازی‌های فوتبال پلمب شده است.       


ویدیو مرتبط :
جزئیات پلمپ ساختمان بورس تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات زندگی بن لادن از زبان جوانترین همسرش



عبدالفاتح,همر بن لادن,عکس همسر بن لادن,همسر رهبر القاعده,همسر رهبر القاعده,عکسهای همسران بن لادن,اخبار سیاسی

 

جزئیات زندگی بن لادن از زبان جوانترین همسرش

عبدالفاتح 30 ساله که آخرین همسر رهبر القاعده است تا زمان مرگ وی در 54 سالگی بدست نیروهای یگان ویژه ارتش آمریکا موسوم به Navy SEAL در حومه اسلام آباد در کنار وی بوده است.

مهر: عبدالفاتح 30 ساله که آخرین همسر رهبر القاعده است تا زمان مرگ وی در 54 سالگی بدست نیروهای یگان ویژه ارتش آمریکا موسوم به Navy SEAL در حومه اسلام آباد در کنار وی بوده است.

عبدالفاتح" با افشای اطلاعات دیگری از زندگی خصوصی اش، از وجود 5 خانه امن متعلق به وی برای سفرهایش به مناطق مختلف پاکستان خبر داد.

به گزارش روزنامه هندی ایندین اکسپرس، "امل احمد عبدالفاتح" جوانترین همسر "اسامه بن لادن" در بازجویی های خود جزئیات دیگری از زندگی رهبر القاعده را در اختیار دستگاه امنیتی پاکستان قرار داده است.

 

بر این اساس بن لادن در طول 9 سال زندگی مخفیانه خود پس از حملات 11 سپتامبر 2001 در شهرهای مختلف پاکستان اقامت کرده و دست کم 5 خانه امن در این کشور داشته است.

عبدالفاتح 30 ساله که آخرین همسر رهبر القاعده است تا زمان مرگ وی در 54 سالگی بدست نیروهای یگان ویژه ارتش آمریکا موسوم به Navy SEAL در حومه اسلام آباد در کنار وی بوده است.

این زن یمنی الاصل در بیان علت موافقتش با ازدواج با رهبر القاعده می گوید آرزو داشته که با یک مجاهد ازدواج کند، به همین دلیل پس از ازدواج در جولای 2000 به شهر کراچی رفته و چند ماه بعد به همراه همسرش به مقر القاعده در حومه شهر قندهار افغانستان نقل مکان می کند.

 

به گفته وی حملات 11 سپتامبر 2001 موجب از هم پاشیدن خانواده بن لادن شده زیرا در پی حوادث پس از آن وی ناچار شده به همراه دختر نوزادش "صفیه" و با سرپرستی پسر بزرگ بن لادن "سعد" به کراچی بازگردد.

گفتنی است بن لادن در روز اول ماه می 2011 در مخفیگاه خود در منطقه ابوت آباد واقع در نزدیکی اسلام آباد هدف گلوله نظامیان آمریکایی قرار گرفته و کشته شد. در این عملیات همچنین امل عبدالفتاح و دختر 10 ساله اش به اسارت آمریکایی ها در آمدند./انتخاب