اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات واژگونی اتوبوس در سبزوار؛ ‌6کشته و 10مجروح تاکنون‌



جزئیات واژگونی اتوبوس در سبزوار؛ ‌6کشته و 10مجروح تاکنون‌

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: بر اثر واژگونی یک ‌اتوبوس مسافربری ‌در کیلومتر 45 شهرستان سبزوار به نیشابور‌ تاکنون 16 مسافر کشته و مصدوم شده‌اند.

به گزارش فارس، بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی اتوبوس در محور شهرستان سبزوار به نیشابور، بلافاصله اکیپی از ماموران پاسگاه انتظامی به محل رفتند.

وی افزود: ماموران پا‌سگاه انتظامی زعفرانیه و عوامل پلیس راه به همراه سایر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه علت واژگونی، لغزندگی سطح جاده بوده، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اتوبوس تهران به مقصد شهرستان تایباد با 21 نفر مسافر در حرکت بوده که در ساعت 1:45 روز جاری در کیلومتر 45 شهرستان سبزوار به نیشابور این حادثه رخ داده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: علت واژگونی لغزندگی سطح جاده و عدم توانایی راننده در کنترل اتوبوس واژگون بوده که نهایت منجر به مصدوم شدن 10 نفر و فوت شش نفر شده است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و حساسیت موضوع فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در محل وقوع حادثه حاضر شد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس یاسوج - یزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

6کشته در تصادف زنجیره ای آزاد راه ساوه - همدان/15 زخمی در واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - یزد




اخبار حوادث - 6کشته در تصادف زنجیره ای آزاد راه ساوه - همدان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره ای 22 خودرو در آزاد راه ساوه - همدان موجب مرگ شش نفر و زخمی شدن 16 نفر شد.

ˈمحمد حسن باقریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 22 و سه دقیقه به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد و شدت حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان خودروی پراید در آتش سوخت.

وی بیان کرد: این حادثه در کیلومتر 35 آزاد راه ساوه - همدان به وقوع پیوست.

وی گفت: واحد امدادی این سازمان در کمترین زمان به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران منتقل کردند.

باقری ادامه داد: شش نفر از سرنشینان این خودروها در محل حادثه و پیش از رسیدن تکنسین های اورژانس 115 به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند که از این تعداد یک نفر زن و مابقی مرد بودند.

کارشناسان پلیس راه ساوه - همدان نیز عدم توجه کافی رانندگان به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و مه غلیظ و لغزندگی جاده را علت وقوع این سانحه دانستند.
                                      ................................................
15 زخمی در واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - یزد

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران به استان یزد شامگاه دوشنبه در پنج کیلومتری شهرستان نایین 15 مجروح برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، ˈرضا عباسیˈرییس اورژانس نائین روز سه شنبه به ایرنا گفت : این اتوبوس به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده واژگون شد.

وی اظهارکرد: مجروحان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان حبیبیان نایین انتقال یافتند.

وی گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده های این شهرستان شب گذشته شاهد واژگونی یک دستگاه کامیون خاور، برخورد دو کامیون بایکدیگر، برخورد یک دستگاه وانت با تریلر و واژگونی یک خودرو در جاده انارک بودیم که این حوادث چند مجروح داشت .

وی افزود : مصدومان این حوادث به مراکز درمانی منتقل شده اند.

نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار حوادث - ایرنا