اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام از اول اردیبهشت‌



جزئیات نقل و انتقال دانشجویان

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام از اول اردیبهشت‌

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی 93-92 را اعلام کرد.

به گزارش  فارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی باید در زمان شروع ثبت درخواست‌های میهمانی و انتقال، با استفاده از ابزارهای مناسب از جمله سایت دانشگاه،‌ تابلوهای اطلاعات آموزشی در تمام دانشکده‌ها و پردیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هر دانشگاه یا مؤسسه به دانشجویان اطلاع‌رسانی کند.

لازم به ذکر است،‌ دانشگاه‌های مبدأ بر اساس مفاد آیین نامه 18503/و مورخ 10آبان سال89 و اصلاحیه آن و اطلاعیه‌های بعدی درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط در خرداد ماه تا 15 تیر ماه نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌های مقصد باید حداکثر تا پایان مرداد ماه با اظهار نظر نتیجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام کنند.

دانشجو باید با اطلاع کامل از شرایط آئین‌نامه میهمانی و انتقال، درخواست خود را بر اساس 2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقالی،‌ در سامانه خدمات آموزشی در اول اردیبهشت تا 31 اردیبهشت ثبت کنند و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

همچنین متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده درباره شرایط خاص خود است و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ذکر شده امکان میهمانی یا انتقال را از خود سلب می‌کند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اعلام جزئیات طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت ۹۲/اعلام نتایج نهایی در ۱۵ شهریور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت ۹۲/اعلام نتایج نهایی در ۱۵ شهریور

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ آغاز می‌شود.

محمود ملاباشی، رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: مهلت نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت‌ماه سال 92 آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های مبدا و مقصد هرکدام به صورت جداگانه مهلت دارند تا پرونده افراد درخواست کننده را طی مدت 15 روز بررسی کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بعد از این مدت نتایج بررسی دانشگاه‌های مبدا و مقصد طی 15 روز به سازمان امور دانشجویان اعلام می‌شود.

ملاباشی خاطرنشان کرد: سازمان امور دانشجویان از طریق پرتال مربوط به نقل و انتقال دانشجویان بر عملکرد دانشگاه‌ها در این حوزه نظارت می‌کند.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید معادل 20 با 25 درصد ورودی‌های خود را برای انتقالی بپذیرند.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: نتایج نهایی نیز 15 شهریورماه اعلام می‌شود و دانشجویان از اول مهرماه می‌توانند به دانشگاه‌های تعیین شده منتقل شوند./خبرگزاری فارس