اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات نشست اضطراری بانکها با طیب‌نیا/ 4 هزار میلیارد تومان به بورس تزریق می‌شود



اخبار ,اخبار اقتصادی ,جزئیات نشست اضطراری بانکها با طیب‌نیا

 

اخبار اقتصادی - بیمه‌ها هم موظف به حمایت از بورس شدند؛
جزئیات نشست اضطراری بانکها با طیب‌نیا/ 4 هزار میلیارد تومان به بورس تزریق می‌شود
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از دستور ویژه وزیر اقتصاد برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد و اعلام کرد: قرار است از امروز حمایت‌ها با تزریق 4 هزار میلیاردتومان از طریق 4 بانک به بازار سرمایه آغاز شود.
محمودرضا خواجه نصیر در گفتگو با مهر جزئیات بیشتری از نتایج جلسه اضطراری مدیران عامل بانکها با وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولان بازار سرمایه اعلام کرد و افزود: طیب نیا دستور ویژه ای برای حمایت از بازار سرمایه صادر کرد.

 

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: بر این اساس، قرار شد 4 بانک ملی، ملت، سپه و تجارت با تزریق 4 هزار میلیاردتومان به بازار سرمایه کمک کند. علاوه بر بانکها، برخی بیمه ها نیز قرار است از بازار سرمایه حمایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بیمه مرکزی و بیمه ایران از بورس حمایت خواهند کرد، افزود: پیش از این صندوق توسعه بازار سرمایه تشکیل شده بود که قرار است منابع مذکور در قالب این صندوق تجمیع شود.

 

خواجه نصیری با اعلام اینکه حمایت ها و کمک های بانکی ها و بیمه ای ها از امروز آغاز می شود و به صورت تدریجی خواهد بود ادامه داد: بر اساس توافقات انجام شده برنامه این است که حمایت از بازار سرمایه به صورت مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال، مقرر شده است این حمایت ها به صورت طولانی مدت و همه جانبه از بازار سرمایه ایران صورت گیرد.

 

نشست اضطراری وزیر امور اقتصاد و دارایی با مدیران عامل بانک ها برای حمایت از بازار سرمایه برگزار شد. در این نشست قرار شد، بانک ها نقدینگی های جدیدی را در چند گام به بازار سرمایه تزریق کنند.

 

تقویت صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه برای حمایت از بورس و تزریق منابع قابل توجه بانکی؛ از تصمیمات نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک ها بود.

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
140 هزار میلیارد تومان از منابع مالی بانکها به خرید محص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشست اضطراری بانک‌ها با طیب‌نیا


نشست اضطراری وزیر امور اقتصادی و دارایی با مدیران عامل بانک ها برای حمایت از بازار سرمایه برگزار شد.

خبرگزاری مهر: نشست اضطراری وزیر امور اقتصادی و دارایی با مدیران عامل بانک ها برای حمایت از بازار سرمایه برگزار شد. در این نشست قرار شد، بانک ها نقدینگی های جدیدی را در چند گام به بازار سرمایه تزریق کنند.

تقویت صندوق مشترک توسعه بازار سرمایه برای حمایت از بورس و تزریق منابع قابل توجه بانکی؛ از تصمیمات نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک ها بود.