اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014


فیفا جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014 برزیل را مشخص کرد.

ایسنا: فیفا جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014 برزیل را مشخص کرد.

جام‌جهانی 2014 برزیل 90 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در بیستمین دوره این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند. فیفا سه ماه تا آغاز جام‌جهانی برنامه مراسم افتتاحیه را مشخص کرد. بر اساس برنامه اعلام شده گروهی متشکل از 1200 نفر مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل را زیر نظر فرانکو درایونها، کارگردان ایتالیایی در ورزشگاه سائوپائولوی برزیل برگزار خواهند کرد.

همچنین سرود جام جهانی 2014 برزیل با عنوان "ما یکی هستیم" نیز در این مراسم نواخته خواهد شد.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری جام‌جهانی، 60 درصد افرادی که مراسم افتتاحیه را برگزار می‌کنند، از نهادهای غیر دولتی، مدارس و سیرک‌ها هستند که همگی بین 20 تا 30 سال سن دارند.

در کنداکتور مراسم جام جهانی 2014 برزیل قرار است سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال و دیلما روسف، رییس‌جمهور برزیل نیز سخنرانی کنند.


ویدیو مرتبط :
دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014



اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای جام جهانی 2014


اخبار ورزشی - افشای جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی2014

خبرگزاری فرانسه جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی را فاش کرد که به مدت 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و 600 هنرمند در آن به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا پنجشنبه شب همه نگاه‌ها به برزیل خواهد بود و همه فوتبال‌دوستان در سراسر جهان منتظر آغاز بیستمین دوره جام‌جهانی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه جزئیات مراسم افتتاحیه بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی اعلام شد. این مراسم ساعت 22:30 پنجشنبه 22 خرداد در ورزشگاه "کورینتیانس" شهر سائوپائولو آغاز می‌شود. قرار است سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، دیلما روسف، رییس جمهور برزیل در این مراسم سخنرانی کنند.

مراسم افتتاحیه جام جهانی، 25 دقیقه‌ به طول می‌انجامد که در آن 600 هنرمند به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

دافن کورنز، کارگردان هنری مراسم افتتاحیه جام‌جهانی 2014 اعلام کرد، این مراسم باشکوه‌ترین افتتاحیه تاریخ جام‌جهانی خواهد بود.

او با اشاره به جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی گفت: در این مراسم می‌خواهیم روحیه مردم برزیل و عشق به فوتبال را نشان دهیم. در برزیل مردم علاقه زیادی به فوتبال دارند و خیلی‌ها با فوتبال زندگی می‌کنند. می‌خواهیم که در تمام مراسم افتتاحیه جا‌م‌جهانی 2014 این روحیه را نشان دهیم.

قرار است یک توپ بزرگ نورانی در مرکز زمین قرار داده شود که در داخل آن 90 هزار رشته نوری قرار داده شده است.

کورنز در ادامه گفت: برای هر یک دقیقه‌ از مراسم 25 دقیقه‌ای افتتاحیه جام‌جهانی حداقل 20 ساعت کار انجام شده است و همه حساسیت زیادی روی بهترین اجرا برای مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 داشتیم. 600 هنرمندی که در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 حاضرند به صورت داوطلبانه حاضر به حضور در مراسم افتتاحیه شدند.

بلافاصله پس از پایان مراسم افتتاحیه جام جهانی قرار است دو تیم برزیل و کرواسی در اولین دیدار جام بیستم به مصاف هم بروند.

کارگردان مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 به علاقمندان اطمینان داد مراسم افتتاحیه هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه "کورینتیانس" نخواهد زد: به مسئولان مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 اطمینان خاطر دادیم که هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه "کورینتیانس" وارد نخواهد شد، چرا که هیچ وسیله سنگینی یا تیزی در مراسم افتتاحیه نخواهد بود. علاوه بر آن این مراسم روز برگزار می‌شود و به همین خاطر نیاز زیادی به آتش بازی و نورافشانی نیست.
 اخبار ورزشی - ایسنا