اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات قتل پسر جوان در پارک



اخبار اقتصادی - جزئیات قتل پسر جوان در پارک

یک هفته بعد از قتل پسری جوان به‌دست دوست ۱۷ساله‌اش در شرق تهران، پدر مقتول روایت تازه‌تری از این ماجرا را بازگو کرد.

به گزارش همشهری، شامگاه سه‌شنبه گذشته به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسر جوانی به‌نام سهیل در پارکی در حوالی خیابان پیروزی از سوی فرد ناشناسی به قتل رسیده است.آن روز شخصی در یکی از خیابان‌های شرق تهران بود که رفتارهای مرموزانه 3سرنشین پراید نظرش را جلب کرد.

 

این شخص از دور دید که آنها وسیله‌ای از صندوق عقب پراید خارج کرده و به کنار خیابان انداختند. سرنشینان پراید وقتی متوجه شدند که شاهدی آنها را زیرنظر گرفته به سرعت سوار ماشین شدند و پا به فرار گذاشتند.

 

 همزمان شاهد شماره پلاک خودروی پراید را یادداشت کرد و وقتی کمی جلوتر رفت جسد پسر جوانی را کنار خیابان دید. آنجا بود که شاهد ماجرا با پلیس تماس گرفت وپس از آن ماجرا به بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد.

 

با شروع تحقیقات پلیسی و بررسی شماره پلاک خودروی مرموز مأموران در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی خودرو در شرق تهران شدند. آنها با متوقف کردن خودرو، پدر و پسری را دستگیر کردند که آنها در بازجویی‌ها راز قتل را فاش کردند.

 

پسر 17ساله در همان بازجویی‌های اولیه به کشتن سهیل اقرار و انگیزه‌اش را از این جنایت اختلافات قدیمی اعلام کرد.

 

در همین حال پدر سهیل که از یک هفته قبل عزادار پسرش است در این‌باره به خبرنگار همشهری گفت: پسرم 21ساله بود و به‌عنوان پیک موتوری کار می‌کرد. او آزارش به هیچ‌کس نمی‌رسید. نمی‌دانم چرا این بلا را سرش آوردند و ما را عزادار کردند.

 

این مرد درباره شب حادثه گفت: آن شب حدود ساعت 21:30مادر سهیل با او تماس گرفت تا ببیند کجاست. پسرم گفت نزدیک خانه است و تا 10دقیقه دیگر برمی‌گردد. چند دقیقه گذشت و خبری از پسرم نشد. همسرم دوباره با سهیل تماس گرفت اما گوشی تلفن همراهش خاموش بود.

 

تا آخر شب هرچه تماس گرفتیم نتوانستیم با سهیل صحبت کنیم و چون نگرانش شده بودیم آواره کلانتری‌ها و بیمارستان‌ها شدیم تا او را پیدا کنیم اما اسم سهیل در هیچ جا ثبت نشده بود. صبح فردا به دادسرای امور جنایی رفتم و کمک خواستم و مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تلاش‌های‌شان را برای پیدا کردن پسرم شروع کردند.عصر همان روز یکی از دوستان سهیل گفت از دیشب یکی از بچه‌های محله به نام مهرداد هم گم شده است. ما که فکر می‌کردیم ممکن است سهیل همراه مهرداد باشد از خانواده او سراغ پسرمان را گرفتیم اما آنها هم خبری نداشتند.

 

شرایط خیلی سختی بود. هرکجا می‌رفتیم خبری از پسرمان نبود. با وجود این باز هم دنبال پیدا کردن او بودیم تا اینکه صبح پنجشنبه از پلیس آگاهی تماس گرفتند و وقتی به آنجا رفتم تصویر جنازه سهیل را نشانم دادند و گفتند او به قتل رسیده است. بعد هم گفتند قاتل مهرداد است و پسرم را در یک لحظه غافلگیر کرده و کشته است.

 

پدر مقتول درباره انگیزه این قتل گفت: مهرداد پسری 17ساله و سابقه‌دار است. او مدتی قبل در یک درگیری مجروح شد و بخشی از دستش بی‌حس است. او حدود 2سال قبل با پسرم درگیر شده و از او کینه به دل گرفته بود و به همین دلیل او را کشت. با این حال باورم نمی‌شود که او توانسته به تنهایی پسرم را خفه کند. پسرم ورزشکار و در محله جوان خوشنامی بود و حالا جایش در خانه خالی است.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
برزیل.قتل پسر جوان در فروشگاه..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه



افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه

مرد جوان که به همدستی دو متهم فراری نقشه قتل زنی و مرد مورد علاقه او را طراحی و اجرا کرده بودند در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

 

قتل, قتل عمد, اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

 

به گزارش خبرنگار مهر، 15 اردیبهشت سال 89 مردی با مراجعه با دادسرای شیراز با طرح شکایتی از ناپدید شدن دختر 20 ساله خود به نام "نازنین" خبر داد.

او در شکایتش به ماموران گفت: دیروز دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدتم به هر جا که احتمال می‌دادم به آنجا رفته باشد سر زده اما هیچ اثری از او به دست نیامد.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

 

ماموران در جریان تحقیقات و بررسی تماس‌ها‌ی نازنین دریافتند او با پسر جوانی به نام اشکان ارتباط پنهانی دارد.

با کشف این سرنخ ماموران سراغ اشکان رفته و دریافتند او نیز از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

تیم پلیسی در ابتدا با طرح دو فرضیه قتل دختر جوان و فرار او به همراه پسر مورد علاقه‌اش تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از اشکان و نازنین نبود مردم چوپانی با مراجعه به ماموران گرفت که جسد سوخته دو نفر را در حاشیه شهر پیدا کرده است.

در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به زن و مردم جوانی است که پس از قتل به آتش کشیده شده‌اند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد جسد متعلق به نازنین و اشکان می‌باشد.

 

تیم جنایی که در برابر پرونده قتلی هولناک قرار داشت، تحقیقات خود را بر روی بستگان نازنین متمرکز کرده و یکی از اقوام دور دختر جوان را در این زمینه دستگیر کردند.

مرد متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: با همدستی دو نفر دیگر دختر و پسر جوان را کشته و جسد آنها را به آتش کشیدیم. پس از این جنایت دو همدستم فراری شدند اما من از سوی پلیس دستگیر شدم.

با تکمیل تحقیقات و در حالی که هیچ ردی از دو م تهم فراری پرونده در دسترس نبود بازپرس جنایی شیراز با صدور کیفرخواست خواستار محاکمه متهم دستگیر شده شد.

در جلسه دادگاه که در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس برگزار شد نماینده دادستان با تشکیل کیفرخواست خواستار مجازات متهم شد. در ادامه نیز اولیای دم قربانیان برای مرد جنایتکار درخواست قصاص کردند.

 

متهم به قتل نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه در دفاع از خود گفت: ارتباط نازنین با مرد جوان باعث شده بود آبروی ما پیش همسایه‌ها و فامیل برود به همین خاطر برای از بین بردن این لکه ننگ تصمیم به قتل آنها گرفتیم. روز حادثه نازنین و اشکان را به بهانه‌ای به خارج شهر برده و با ضربه‌های سنگین آ‌نها را از پای در آوردیم سپس برای اینکه ردی از خود باقی نگذاریم جسد آنها را به آتش کشیدیم.

 

قاضی عرفانی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری و 4 قاضی مستشار پس از بررسی ادعای متهم ختم رسیدگی را صادر کرده و برای تصمیم گیری در این رابطه وارد شور شده است.