اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات قتل خانواده ۳ نفره در شهرک صنعتی کرمان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات قتل خانواده ۳ نفره در شهرک صنعتی کرمان

روزنامه خراسان: پرونده جنایت هولناک در شهرک صنعتی کرمان با کشف سرنخ هایی از عامل جنایت وارد مرحله تازه ای شد.

در آخرین روزهای فروردین امسال مأموران پلیس کرمان در جریان جنایتی در شهرک صنعتی کرمان قرار گرفتند. گروه جنایی پس از حضور در محل با جسد زوج جوان و دختر سه ساله شان روبه رو شدند که با ضربه های جسم تیز از پا درآمده بودند.بررسی های مقدماتی نشان داد، قربانیان این جنایت جواد - قصاب محله - به همراه جمیله همسر و هستی دخترش هستند. عامل یا عاملان جنایت به راحتی وارد خانه شده و جنایت نیمه های شب رخ داده بود. از سوی دیگر با توجه به قتل دختر سه ساله کارآگاهان و بازپرس جنایی احتمال دادند این جنایت هولناک با انگیزه انتقامجویی رخ داده است. قاتل آشنا نیمه های شب وارد این خانه شده و سه عضو این خانواده را بدون هیچ مقاومتی از پا درآورده بود.

پس از تحقیقات مقدماتی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای افشای راز این جنایت تحقیقات را آغاز کردند. تحقیقات محلی نشان داد در طول روز، افراد زیادی به این خانه رفت و آمد داشته اند. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد، جواد خانه اش را به محلی برای مصرف مواد مخدر معتادان تبدیل کرده بود. با کشف این سرنخ چند نفر از افرادی که به این خانه رفت و آمد داشتند به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شدند که در جریان تحقیقات از آن ها سرنخ هایی از عامل جنایت به دست آمد.

 

قاضی یداله موحد - دادستان عمومی و انقلاب کرمان - نیز با رد برخی شایعات در رابطه با این جنایت گفت: تحقیقات و بررسی های جنایی نشانگر این است که این حادثه ناشی از مواد افیونی به ویژه مواد روان گردان بوده است. این خانواده به واسطه فعالیت وسیع در امر تهیه و توزیع مواد روان گردان از نوع شیشه و مرکز قرار دادن منزل مسکونی خود به عنوان مقر توزیع، فروش و استعمال مواد افیونی و تردد افراد مختلف و ناشناس به منزل خود، قربانی روابط ناسالم و رفتارهای مجرمانه شده اند.موحد یادآور شد: در هفته های اخیر افراد بی اطلاع و یا با اغراض خاص به اظهارنظر در این باره پرداخته و با مطالب خلاف واقع موجب تشویش اذهان عمومی شده اند./روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
آرزوهای کودکان شهرک صنعتی کرمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - جزئیات قتل عام شبانه خانواده 5 نفره در سیستان و بلوچستان

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان متهمانی که اقدام به قتل اعضای یک خانواده 5 نفره کرده بودند، طی عملیاتی دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع اعضای 5 نفره یک خانواده در 18 اردبیهشت ماه امسال در شهرستان دلگان، با توجه به اهمیت موضوع مراتب به طور وی‍ژه و با تشکیل یک اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان پس از روز‌ها تلاش یکی از مظنونان جنایت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهمان ابتدا منکر جنایت می‌شود ولی با رویارویی با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشوده و قتل اعضای خانواده را با همکاری دو نفر دیگر که در یکی از شهرستان‌های استان‌های همجوار مخفی شده‌اند،‌ اعتراف می‌کند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر اعزام و دو متهم دیگر را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پایگاه پلیس آگاهی دلگان منتقل می‌کنند.
 
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: متهمان در تحقیقات خود بیان داشتند که به علت اختلافات خانوادگی با مقتولان تصمیم به قتل آنان گرفتند و پس از تهیه یک قبضه سلاح غیر مجاز شبانه وارد خانه آنان شده و اقدام به قتل تمامی اعضای خانواده کردند و سپس از محل متواری شدند.
 
قربان زاده خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران