اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات دستگیری و اعترافات عامل قتل زن جوان و جنین 4 ماهه اش



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات دستگیری و اعترافات عامل قتل زن جوان و جنین 4 ماهه اش

مرد جنایتکار که زن جوان و جنین چهارماهه او را سال 67 به قتل رسانده بود، پس از دستگیر به تشریح جنایت خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، 17 اردیبهشت سال 67 ماموران پلیس شهرستان گراش در استان فارس از قتل زن بارداری در این شهر باخبر شدند. ماموران پس از حضور در خانه این زن دریافتند او از سوی قاتل آشنا خفه شده است.

عامل جنایت بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده و زن جوان و جنین چهارماهه او را به قتل رسانده بود. با توجه به سرقت نشدن وسیله ای از داخل خانه تیم جنایی احتمال دادند این زن قربانی انتقامجویی یک آشنا شده است.

پس از بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند. بررسی ماموران نشان داد همسر مقتول مدتی بود با یکی از دوستانش به نام امیر اختلاف شدیدی داشته است. با کشف این سرنخ کارآگاهان سراغ امیر رفتند اما او همزمان با این جنایت ناپدید شده بود.

با گذشت سالها از این جنایت و با توجه به شناسایی نشدن مخفیگاه قاتل فراری ، قضات دادگاه اورا به صورت غیابی محاکمه کرده و امیر به قصاص محکوم شد.

در حالی که 24 سال از این جنایت می گذشت کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس در جریان تجسس های خود متوجه شدند امیر با هویتی جعلی در شهرستان لارستان زندگی می کند. بلافاصله تیمی از ماموران با دستور قضائی راهی این شهرستان شده و متهم به قتل را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت : مدت ها بود با همسر مقتول اختلاف داشتم. این اختلاف باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم . روز حادثه به بهانه سراغ همسرم دوستم رفتم و اورا خفه کردم. با این کار می خواستم زندگی دوستم را خراب کنم. در این مدت در شهرهای مختلف به صورت مخفیانه زندگی می کردم و با گذشت این مدت تصور نمی کردم که پلیس دیگر در تعقیب من باشد. بعد از قتل تازه متوجه شدم مقتول باردار بوده است.

سرهنگ حیدری - رئیس پلیس آگاهی استان فارس- با اشاره به این خبر گفت : متهم پس از اعتراف به قتل و تشریح نحوه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
‫قتل زن جوان و نوزاد 11 ماهه اش بخاطر پول دار شدن از بیمه عمر!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل قتل زن جوان پس از 2 هفته



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

دستگیری عامل قتل زن جوان پس از 2 هفته

مرد پراید سوار که به خاطر اختلافات مالی زنی را در اطراف شهر ساری به قتل رسانده بود ، در جریان تجسس های پلیسی دستگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی وقوع یک فقره قتل و کشف جسد زنی جوان دو هفته قبل در یکی ازمحورهای شهرستان"ساری"، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل جنایت در بررسی های اولیه دریافتند،مقتول براثر ضربات شیء برنده به نقاطی از بدن توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

ماموران همچنین در ادامه با انجام تحقیقات محلی و تحقیق از ساکنان حاشیه این جاده دریافتند،جسدمقتول با استفاده از یک دستگاه خودوری پراید سفیدرنگ به این مکان منتقل و رها شده است. کارآگاهان پس از گذشته دو هفته از وقوع این قتل مرموز با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و رد زنی،فردی به نام "عباس"41 ساله مالک خودروی پراید را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی کردند.

با هماهنگی مرجع قضائی و شناسائی مخفیگاه متهم،ماموران پلیس در اقدامی غافلگیرانه مظنون به قتل را حین تردد با خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند،اسناد و مدارک متعلق به مقتول را از این فرد کشف و ضبط کنند.

متهم پس ازانتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات وبازجوئی های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت:مدتی قبل با مقتول آشنا شده و پس از چندماه ارتباط با وی به علت اختلافات مالی به قصد کشتن او را با خودروی شخصی به این مکان منتقل و با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

باحضورکارشناسان و بازپرس، قاتل صحنه قتل را تشریح و پس از تکمیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد./مهر