اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات دستگیری مجرم خطرناک در بومهن



اخبار,اخبار حوادث,مجرم خطرناک

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری یک مجرم خطرناک در بومهن پس از چندین ساعت درگیری مسلحانه با پلیس، جزئیات دستگیری وی را تشریح کرد.

سرهنگ مهیار رستگاری، با اشاره به جزئیات دستگیری یک متهم فراری که به تیراندازی متقابل متهم فراری و ماموران پلیس انجامید، اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان پردیس در پی حکم صادره از سوی مراجع قضایی مبنی بر جلب یکی از متهمان فراری، اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در حوالی بومهن کرده و صبح امروز برای اجرای حکم و دستگیری وی، به محل اختفای وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از حضور ماموران در محل اخفتای این متهم فراری، وی با یک قبضه سلاح «وینچستر» اقدام به تیراندازی و شلیک به ماموران کرد که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده، چند تیم زبده آموزش دیده به محل اعزام شدند و نقشه عملیاتی هماهنگ را طرح ریزی کردند.

وی با اشاره به حضور خود در محل، برای فرماندهی این عملیات افزود: در عملیات طراحی شده برای دستگیری این متهم خطرناک، پلیس به منظور صیانت از شهروندان حاضر در این محله، اقدام به انجام طرح تخلیه و قطع گاز و برق این منطقه کرد که با هماهنگی‌های انجام شده، تیم‌های آتش‌نشانی و اورژانس نیز در صحنه حاضر شدند.

رستگاری ادامه داد: متاسفانه این مجرم خطرناک که اقدام به استعمال ماده «شیشه» نیز کرده بود، در برابر ماموران مقاومت کرد و دست به شلیک گلوله به سمت ماموران پلیس زد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به بی‌نتیجه بودن توصیه‌های پلیس به متهم به منظور تسلیم کردن خود، گفت: ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح برای دستگیری وی شدند و پس از شلیک به پای این فرد، موفق به دستگیری وی شدند.

وی در پایان با اشاره به کشفیات به دست آمده از این مجرم خطرناک، خاطرنشان کرد: از این فرد، دو قبضه سلاح «وینچستر» و یک قبضه «کلت کمری» کشف و ضبط شد و در حال حاضر نیز این جوان 30 ساله، به منظور مداوا به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.


اخبار حوادث - تسنیم


ویدیو مرتبط :
عملیات دستگیری معتادان پرخطر در بومهن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری شبانه از زن جوان در اتاق خواب/جزئیات دستگیری دو شرور خطرناک مشهد



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - زورگیری شبانه از زن جوان در اتاق خواب/جزئیات دستگیری دو شرور خطرناک مشهد

دو شرور که اقدام به زورگیری از یک خانواده در نیمه های شب کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه در نیمه های شب در حالی که در خواب بوده دو نفر با شمشیر و قمه وارد منزل وی شده اند و با تهدید به قتل خودش و فرزندانش اموال و گوشی همراهش را سرقت برده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های عنف موضوع را مورد بررسی قرار داده و با دعوت از مالباخته اظهارات وی را اخذ و دستگیری عاملان این سرقت را آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: در همان مراحل ابتدایی فرد مالخری را که اقدام به خریداری دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کرده بود را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از مالخر دستگیر شده یکی از متهمان به نام "امیر" که از سارقان زورگیر و شرور منطقه مشهد بود و سوابق کیفری متعددی را در پرونده خود داشت، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
کارآگاه بید مشکی افزود: پس از دستگیری متهم و بازجویی های به عمل آمده، دومین متهم نیز به نام "اصغر" که او نیز از افراد شرور و خطرناک منطقه بود، شناسایی و ماموران جهت دستگیری وی به سمت مخفیگاهش اعزام شدند.
 
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی،  اصغر که با دیدن ماموران قصد فرار ار طریق پشت بام را داشت دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منزل او تعداد دو قبضه شمشیر و قمه کشف و ضبط شد.
 
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی معترف شدند، خاطر نشان کرد: در زمان دستگیری متهمان تعدادی از اهالی محل نیز با مراجعه به ماموران و شکایت از آنان اظهارات خود را اعلام و علت اینکه تاکنون به مراجع قضایی مراجعه نداشتند را شرارت و زورگیری‌های آنان و تهدید های انجام گرفته بیان داشتند.
 
گفتنی است، متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران