اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات حکم غیرقطعی پزشک و پرستار بیمارستان خمینی‌شهر که بخیه را از چانه کودک کشیدند



 حکم محکومیت مباشران برخورد با یک پسربچه خمینی شهری به نام صدرا توسط دادگاه منتشر شد ولی هنوز قطعی نشده است.

  پس از آنکه سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در برنامه زنده متن-حاشیه از شبکه ۳، اعلام کرد تخلف پزشک و پرستار بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر در کشیدن بخیه از صورت صدرا به دلیل بی پولی والدین او، قطعی است، متن حکم دادگاه کیفری خمینی شهر نیز این نظر را تایید کرد.

با توجه به اینکه حکم محکومیت قطعی نشده و طبیعی است با اعتراض محکومان ممکن است در حکم تغییری به وجود بیاید، جهت رعایت حقوق این محکومان، بخشهایی از حکم دادگاه، از نظر مخاطبان مخفی شده است.

تصویر حکم غیرقطعی دادگاه در محکومیت عاملان کشیدن بخیه از صورت کودک خمینی شهری

اخبار,اخباراجتماعی ,  حکم عاملان کشیدن بخیه

  اخبار,اخباراجتماعی ,  حکم عاملان کشیدن بخیه

 

 اخبار اجتماعی  - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
تعلیق پزشک و پرستار بیمارستان خمینی شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات ماجرای بیمارستان خمینی شهر / بخیه های پسربچه چهار ساله به خاطر 100 هزار تومان کشیده شد / شش تا دو سال حبس، در انتظار پزشک و پرستار مقصر



اخبار,اخبار اجتماعی,حادثه اصفهان

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بررسی ها نشان می دهد در بیمارستان خمینی شهر پزشک و پرستار مرتکب تخلف شده اند.

 محمد حاجی آقاجانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره ماجرای شکافتن بخیه های پسربچه چهار ساله در بیمارستان خمینی شهر به دلیل پول نداشتن اولیای کودک افزود: بنده به همراه دو گروه برای بررسی موضوع به استان اصفهان اعزام شدیم و در بررسی ها مشخص شد پزشک و پرستار متخلف هستند و بر این اساس، تصمیم به برکناری رئیس و مدیر بیمارستان گرفته شد.

وی گفت: پرونده پزشک و پرستار متخلف نیز به دادگاه نظام پزشکی ارجاع و نخستین جلسه دادگاه برگزار شد.

حاجی آقاجانی افزود: به دلیل بیمه نبودن کودک، هزینه بخیه زخم زیر چانه وی مبلغ 105 هزار تومان بوده است اما این ،‌ دلیل برخورد غیر قابل دفاع با این بیمار نیست.

وی گفت: نباید قبل از ارائه خدمات در مراکز درمانی وجهی از بیمار گرفته شود.

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری اصفهان نیز در این برنامه با بیان اینکه پزشکی قانونی جراحت زخم پسربچه خمینی شهری را تأیید کرده و پزشک و پرستار مقصر شناخته شده اند گفت: بر اساس قانون مجازات خودداری از کمک به مصدوم و بند 2 ماده واحده این قانون، متخلفان به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم می شوند.

وی افزود: دلایل کافی بر ضد پزشک و پرستار وجود دارد و به دو متخلف تفهیم اتهام شده است.
خسروی وفا گفت: پرونده با کیفرخواست اوایل هفته آینده به دادگاه ارسال و اواخر هفته آینده خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی می شود.

وی افزود: پدر و مادر طفل از پزشک و پرستار شکایت کرده اند و این جرم جنبه عمومی دارد

 

 اخبار  اجتماعی  -  انتخاب