اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات جدید از قتل معاون وزیر صنعت


شب گذشته حادثه‌ای در خیابان گلبرگ در شرق تهران رخ داد که در آن حادثه صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اثر شلیک دو گلوله به سینه و سر کشته شد.

تسنیم: کارآگاهان اداره آگاهی تاکید دارند معاون وزیر صنعت بدست فرد آشنایی به قتل رسیده که از قبل قرار ملاقات با وی را تنظیم کرده و با بهره‌گیری از شلوغی خیابان با استفاده از یک کلت کوچک کمری ۷/۶ میلیمتری او را به قتل رسانده است.

شب گذشته حادثه‌ای در خیابان گلبرگ در شرق تهران رخ داد که در آن حادثه صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اثر شلیک دو گلوله به سینه و سر کشته شد.

از همان لحظات ابتدایی و با حضور پلیس،‌ بررسی پیرامون این حادثه آغاز شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود اتمام بررسی‌های صحنه جرم و اتمام کالبدشکافی،‌ هنوز انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است.

رحمت‌آبادی پس از بازگشت به خانه در ساعت 16:30، مجدداٌ در ساعت 18:15 با خودروی پژوپارس آبی رنگ (هفت‌رنگ) شخصی‌اش از خانه خارج می‌شود و در اتومبیل خود که به گفته کارآگاهان این پرونده از مدتی قبل به حالت خاموش در کنار خیابان گلبرگ پارک شده بود مورد اصابت 2 گلوله قرار می‌گیرد. پس از گذشت قریب به 3 ساعت از این حادثه، جسد معاون وزیر صنعت به آزمایشگاه پزشکی قانونی منتقل شد و پس از تشریح جسد وی مشخص شد که رحمت‌آبادی بر اثر اصابت گلوله‌ای که قسمت سر وی را هدف قرار داده بود،‌ به قتل رسیده است.

همچنین پس از بررسی خودروی مقتول در پلیس آگاهی تهران بزرگ و تهیه گزارش دقیقی از  آن، کارآگاهان این پرونده تاکید کرده‌اند که به داخل و خارج این خودرو هیچ‌گونه آسیبی وارد نشده و در داخل اتومبیل نیز هیچ‌گونه برهم ریختگی غیر متعارفی نیز مشاهده نشده است. البته گزارشات رسیده از نحوه رخ داد این حادثه و جزئیات آن و همچنین قرار داشتن سوئیچ خودرو در جای خودش با وجود خاموش بودن اتومبیل، حاکی از آن است که معاون پارلمانی وزیر صنعت در محلی که به قتل رسیده و آدرس آن نیز در محل حادثه و از داخل اتومبیلش نیز کشف شده، یا در انتظار فرد آشنایی بوده و یا در حال مکالمه با قاتل یا تروریست آشنای این ماجرا بوده است.

آنچه کارآگاهان این پرونده با توجه به گزارشات کالبدشکافی اعلام کرده‌اند، زمان مرگ رحمت‌آبادی در زمانی بین ساعت 19:30 تا 20 انجام شده است. از سوی دیگر با توجه به نتیجه آزمایشات اسلحه شناسی و کالبدشکافی، کارشناسان وجود هرگونه استفاده از صدا خفه‌کن را رد می‌کنند و معتقدند قاتل یا قاتلین با بهره‌گیری از سر و صدای ناشی از خیابان  با شلیک 2 گلوله بدون آنکه توجه کسی را جلب کنند، رحمت‌آبادی را از پا درآورده‌اند.


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر صنعت: صنعت پیشران توسعه اقتصادی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت+جزئیات حادثه



ترور معاون وزیر صنعت

ترور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ساعاتی پیش در تهران به قتل رسید.

به گزارش ایسنا، صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت ساعتی پیش در میدان سبلان تهران به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل رسید.

رحمت آبادی که اصالتا کنگاوری(از شهرستان های کرمانشاه) است، از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که با تغییر دولت در سمت خود باقی مانده بود.

 


----------------------------------------------------------------
یک منبع آگاه خبر داد:
جزئیات حادثه سوءقصد به جان معاون وزیر صنعت/مرگ بر اثر شلیک گلوله به سر

آخرین جزئیات از حادثه سوءقصد به جان معاون وزیر صنعت حکایت از شلیک گلوله به سر این فرد دارد.

 یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: حادثه ساعتی قبل در حوالی خیابان گلبرگ در شرق تهران رخ داد.

وی افزود: در این حادثه به متوفی شلیک شده و این شلیک به ناحیه سر این فرد بوده است.

در حال حاضر بازپرس ویژه قتل تهران به همراه مسئولین پلیس امنیت تهران و سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه حضور داشته و در حال بررسی این حادثه هستند.

/فارس