اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور



اخبار,اخبار دانشگاه ,کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور

 

اخبار دانشگاه - جزئیات توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور/ رقابت 78 هزار در جمعه

جزئیات تاریخ، نحوه پرینت كارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر (دانش پذیری كارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه (نوبت چهاردهم) سال 93 اعلام شد.

به گزارش مهر، آزمون دوره‌های فراگیر مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور سال 93 صبح روز جمعه 14 شهریورماه در 92 شهرستان مختلف كشور با رقابت 78 هزار و 931 نفر برگزار می شود.

كارتهای‌ شركت در آزمون ‌برای‌ كلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 11 شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی براساس توضیحات بند «ب» باید به سایت سازمان و یا باجه­ های رفع نقص كارت مندرج در جدول اعلام شده مراجعه کنند.

نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون:
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه ­شنبه 11 شهریورماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد رهگیری و ...) از كارت شركت در آزمون خود یك نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

نحوه رفع مغایرت کارت آزمون
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع كارشناسی، معدل مقطع كاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع كارشناسی ناپیوسته»، و كدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) كارت شركت در آزمون مشاهده کنند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 14 شهریورماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیكه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكمیل شده، در نظر گرفته شده است.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت جهاد كشاورزی و ستاد كل نیروی مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ 15 شهریورماه به ارگان مربوطه مراجعه کنند.

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون:
نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه 12 و پنجشنبه 13 شهریورماه صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص كارت سازمان می­ شوند، آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون در جدول شماره 2 درج شده است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) آغاز می‌ شود. در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزمون ارشد فراگیر پیام نور جمعه برگزار می‌شود/ توزیع کارت تا ساعت 24 پنج شنبه



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور

 
اخبار دانشگاه - آزمون ارشد فراگیر پیام نور جمعه برگزار می‌شود/ توزیع کارت تا ساعت 24 پنج شنبه

 آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فردا با رقابت 109 هزار و 884 داوطلب در 125 کد رشته امتحانی در سطح 85 شهرستان برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای این آزمون از روز سه‌شنبه (26 آذر) بر سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است و آن دسته از داوطلبانی که تاکنون پرینت کارت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند تا ساعت 24 امروز (پنجشنبه) نسبت به تهیه کارت خود از طریق سایت سازمان اقدام کنند.
 
به گفته توکلی، از مجموع 109 هزار و 884 داوطلب آزمون امسال، 58 هزار و 882 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام اینکه نتیجه این آزمون بهمن ماه اعلام می‌شود، گفت: در آزمون امسال حدود 10 هزار و 300 نفر پذیرفته می‌شوند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش همچنین گفت: آزمون فردا راس ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود و داوطلبان جهت حضور در این آزمون باید علاوه بر پرینت کارت، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند.
 
توکلی با اشاره به شخصی‌سازی دفترچه سئوالات آزمون امسال دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور، گفت: در آزمون امسال در اختیار هر داوطلب یک برگه پاسخنامه و یک دفترچه سئوالات که بر روی آن مشخصات و شماره داوطلبی داوطلبان درج شده، قرار می‌گیرد.
 
وی در خاتمه با اشاره به چاپ دفترچه در چهار گروه A، B، C و D خاطر نشان کرد: در این آزمون نمره منفی پیش‌بینی نشده است. 

اخبار دانشگاه - ایسنا