اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تعقیب و گریز و شلیک‌های پیاپی در بزرگراه صدر/ دستبند به دست سلطان نشست



اخبار حوادث - جزئیات تعقیب و گریز و شلیک‌های پیاپی در بزرگراه صدر/ دستبند به دست سلطان نشست

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اشاره به تعقیب و گریز پلیس و یکی از موادفروشان شمال شهر تهران، از دستگیری سلطان به دنبال شلیک ۷ گلوله خبر داد.

سرهنگ منصور حمیدوند با اعلام خبر دستگیری یکی از موادفروشان حاشیه بزرگراه صدر به نام سلطان گفت: در پی تماس‌ها و گزارشات مکرر مردمی در خصوص فعالیت یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ملقب به «سلطان» در حاشیه بزرگراه صدر، ماموران کلانتری 124 قلهک، رسیدگی به موضوع و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری 124 قلهک گفت: با بررسی موضوع توسط یگان تخصصی، ماموران این یگان به محل مورد نظر مراجعه کردند و در ادامه تحقیقات خود، موفق به شناسایی سلطان در همان محل مذکور شدند.

او گفت: پس از شناسایی متهم و در زمانی که ماموران قصد داشتند برای دستگیری وی وارد عمل شوند، سلطان متوجه حضور ماموران شد و از محل گریخت.

حمیدوند ادامه داد: با فرار سلطان از دست ماموران، در حالی که وی با خودروی خود که در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر در حرکت بود، ماموران به تعقیب وی پرداختند.

رئیس کلانتری 124 قلهک با بیان اینکه متهم مذکور بدون توجه به فرمان ایست پلیس، درصدد فرار از دست آن‌ها بود، گفت: به دنبال عدم توجه این متهم به فرمان ایست پلیس، ماموران مجبور به استفاده از سلاح برای متوقف کردن وی شدند و در اولین اخطار، دو تیر هوایی با اسلحه کمری و در مرحله بعد دو تیر به سمت خودروی وی شلیک کردند.

او ادامه داد: درپی عدم توجه متهم به اخطار ایست پلیس و شلیک هوایی ماموران و همچنین انجام حرکات خطرناک و مارپیچ در طول بزرگراه صدر، ماموران مجبور به استفاده از سلح کلاشینکف شدند و با شلیک 3 تیر هوایی، آخرین اخطار را به وی دادند که متهم مجبور به توقف خودرو و ماموران موفق به دستگیری وی شدند.

حمیدوند در پایان گفت: در بازرسی اولیه از متهم و خودروی وی، ماموران موفق به کشف نزدیک به 30 گرم مواد مخدر از زیر صندلی راننده شدند که متهم پس از تشکیل پرونده به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار حوادث - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز پلیس در بزرگراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مامور پلیس پاهایش را در عملیات تعقیب و گریز از دست داد



مامور پلیس پاهایش را در عملیات تعقیب و گریز از دست داد

مامور فداکار پلیس در عملیات تعقیب و گریز با متهم فراری هر دو پایش را زیر چرخهای قطار از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تاریکی شب همه جا حتی قطار عادی «تهران – اهواز» را فرا گرفته بود، عقربه ها، ساعت 23 را نشان می داد و گروهبانیکم «جلال علیزاده» بدون هیچ خستگی و اعتراضی همچنان در حال سرکشی و بازدید از داخل قطار بود.

مامور وظیفه شناس که بیشتر از هر چیز به فکر آرامش و آسایش مسافران داخل قطار بود، در حالی که به آرامی داخل راهرو قطار حرکت می کرد تا مبادا یکی از مسافران نیاز به کمک داشته باشد ناگهان صدایی از داخل یکی از واگن ها او را در جایش میخکوب کرد.

یعنی داخل این واگن هنوز کسی بیدار است؟! به آرامی از کنار درب واگن، داخل را نگاه کرد.فردی را که با حالتی مضطرب و دستپاچه در حال کنکاش وسایل همراه مسافران بود، نظرش را جلب کرد.

سنگینی سایه مامور وظیفه شناس، مرد سارق را به خود آورد. دیگر چیزی جلو دارش نبود..سارق با دیدن چهره مامور قطار بلافاصله پا به فرار گذاشت و راهروهای قطار را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

مامور فداکار که تمام تلاشش دستگیری سارق بود، پا به پای او می دوید تا متهم را تحویل قانون دهد و به سزای عملش برساند.

در این میان، سارق به انتهای قطار نزدیک می شد. راهی جز پرتاب خود به خارج از قطار ندید، پنجره قطار را باز کرد و به سرعت خود را به بیرون پرتاب کرد. گروهبانیکم «علیزاده» با این حال دست از تعقیب متهم بر نداشت و به سمت درب قطار رفت، درب را باز کرد و در حالی که قصد پریدن از قطار به سمت بیرون را داشت، تعادلش را از دست داد.

صدای دلخراش این مامور پلیس خبر از حادثه ای ناگوار می داد، این جوان از خود گذشته در حال انجام وظیفه هر دو پایش را زیر چرخ های قطار از دست داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اگر سارقی در کار نبود، اگر همه به حق خود قانع بودند، اگر افراد در زندگی دیگران دست درازی نمی کردند، شاید این مامور جوان و وظیفه شناس اکنون صحیح و سالم در کنار خانواده اش بود.شاید تا دقایقی قبل تنها دغدغه این مامور مهربان و از خود گذشته، رسیدن در کنار خانواده و دیدار آنها بود اما اکنون...

گفتنی است، مامور وظیفه شناس پلیس راه آهن پس از این ماجرا بلافاصله به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان «الیگودرز» اعزام شد و اما با تلاش کادر پزشکی متاسفانه به دلیل صدمات وارده هر دو پای وی از زیر زانو قطع شد./مهر