اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تامین بنزین نوروزی مشخص شد


معاون وزیر نفت با تاکید بر این که هیچ نگرانی برای تامین بنزین نوروزی وجود ندارد به مردم توصیه کرد که در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر نفت با تاکید بر این که هیچ نگرانی برای تامین بنزین نوروزی وجود ندارد به مردم توصیه کرد که در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

عباس کاظمی،‌مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی درباره تامین بنزین نوروزی اظهار کرد: باتوجه به افزایش تعداد سفرها و افزایش مصرف بنزین در کشور، آمادگی کامل برای تامین بنزین وجود دارد و میزان ذخایر استراتژیک به بیش از 1.4 میلیارد لیتر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به این که پالایشگاه ها با ظرفیت کامل در حال تولید بنزین هستند،تصریح کرد: ظرفیت تولید در 9 پالایشگاه داخلی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هیچ نگرانی برای تامین بنزین وجود ندارد.

معاون وزیر نفت گفت: اگرچه هیچ نگرانی در زمینه تامین بنزین نوروزی و حتی تابستانی همچنین میزان ذخایر نداریم اما مردم را به صرفه جویی در مصرف توصیه می کنیم.

درایام سفرهای نوروزی سال 93 در روز دوازدهم فروردین ماه مصرف بنزین ایران به بیش از 100 میلیون و 700 هزار لیتر رسید که این میزان مصرف بنزین در طول یک روز یک رکورد تاریخی به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
جزئیات نحوه درگذشت هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکلیف سهمیه بنزین نوروزی مشخص شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تکلیف سهمیه بنزین نوروزی مشخص شد

معاون رئیس جمهور خبر داد: پنجاه لیتر بنزین سفر از امروز 27 اسفند ماه به کارت سوخت مردم اضافه می‌شود.

محمد شریف ملک‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: براساس موافقت رئیس جمهور از امروز با هماهنگی به عمل آمده با وزیر نفت و ستاد حمل و نقل سوخت کارت سوخت مردم 50 لیتر شارژ می‌شود./ایسنا