اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تازه از مرگ ۵ معلم مینابی+عکس



 

 

 

جزئیات تازه از مرگ ۵ معلم مینابی+عکس

 

فارس: ظهر دیروز این خبرگزاری به عنوان نخستین رسانه خبری ناگوار را بر روی خروجی خود با توضیح «پنج معلم مرد در میناب بر اثر تصادف با خودرو حمل سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند»، قرار داد.

تلاش‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خبر در‌‌ همان دقایق اولیه آغاز شد که بخشی از مصاحبه‌های مسئولان با رسانه‌ها در ذیل‌ آورده می‌شود.

در همین راستا رئیس پلیس راه استان هرمزگان در مصاحبه‌ای گفته است: ساعت ۷: ۳۰ صبح روز شنبه پنج تن از آموزگاران مینابی دبستان حارث بندر کرگان شهرستان میناب در مسیر ۱۵ کیلومتری جاده میناب بر اثر انحراف به چپ یک وانت نیسان حامل قاچاق سوخت درگذشتند.

درگذشت 5 تن از معلمان میناب

سرهنگ علی مجید‌زاده با بیان اینکه شخصی با مراجعه به اداره آگاهی خود را مقصر و مالک نیسان معرفی کرده است، اضافه کرد: تا این لحظه اطمینانی از صحت مالکیت این خودرو توسط فرد معترف حاصل نشده است و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر با مأموریت‌های پیاپی با قاچاقچیان سوخت، انسان و غیره برخورد کرده‌ایم اما برای جدی‌تر شدن این برخورد‌ها نیاز به یک مدیریت واحد حس می‌شود که امیدواریم مسئولان هرچه زود‌تر به فکر چاره‌ای برای تحقق این موضوع باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.

مجیدزاده سرعت زیاد و انحراف به چپ نیسان را علت این حادثه ذکر و یادآور شد: این حادثه بر اثر برخورد خودروی نیسان که اقدام به جابجایی سوخت قاچاق کرده و پس از تخلیه سوخت در حال بازگشت بود، با خودرو پراید به وقوع پیوست.

وی با اشاره به مشخصات آموزگاران جان باخته گفت: همگی سرنشینان خودروی پراید معلمان یک دبستان در روستای کرگان بودند که سه نفر از آنان به نام‌های سید مصطفی علم کمالی، مجید پرهون و محمود پوداد در دم جان باختند و دو نفر دیگر به نام‌های مصطفی سلیمانی و مرتضی ذاکری در بیمارستان میناب جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مجیدزاده خاطرنشان کرد: راننده خودروی نیسان که مقصر این حادثه بود در ابتدا متواری شد و پس از مدتی فردی خود را به عنوان راننده نیسان به نیروی انتظامی معرفی کرد.

فرماندار شهرستان میناب نیز طی مصاحبه‌ای با بیان اینکه سه تن از این آموزگاران در دم جان خود را از دست دادند، گفته است: سید مصطفی علم کمالی، مجید پرهون و محمود پودات این سه تن آموزگار فوتی هستند.

مسعود قانعی‌فرد اضافه کرده است: دو تن دیگر از آموزگاران به نام‌های مصطفی سلیمانی و مرتضی ذاکری پس از مراجعه به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در مصاحبه‌ای دیگر با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته در شرق استان هرمزگان کمبود آموزگار وجود داشته است، اضافه کرد: در میان آموزگاران فوت شده از یک سال خدمت تا پنج سال خدمت حضور داشته‌اند که این اتفاق سبب از دست دادن نیروهای جوان و با انگیزه آموزش و پرورش استان هرمزگان شد.

وی در مورد جایگزینی آموزگاران فوت شده، تصریح کرد: موظفیم به زودی آموزگارانی را برای جایگزینی خل به وجود آمده اعزام کنیم که هر‌چه سریع‌تر این اتفاق رخ خواهد داد.

*پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت ۵ معلم مینابی

وزیر آموزش و پرورش نیز در پیامی در گذشت پنج نفر از معلمان استان هرمزگان را به بازماندگان آنان و خانواده بزرگ فرهنگیان تسلیت گفته است.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت پنج نفر از معلمان استان هرمزگان را به بازماندگان آنان و خانواده بزرگ فرهنگیان تسلیت گفت.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش بدین شرح است:

کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام (الرحمن ۲۶)

با کمال تاسف و تاثر خبر درگذشت نابهنگام پنج نفر از همکاران فرهنگی شهرستان میناب به اسامی ۱-مرتضی ذاکرنشین ۲-سید مرتضی اعلم کمالی ۳-مجید پرهون ۴-مصطفی سلیمانی ۵-محمود پودات را دریافت کردم، رجا واثق دارم آن عزیزان که عمر خود را در راه تعلیم و تعلم و در سنگر مبارزه با دیو جهل سپری ساخته‌اند در جوار رحمت حق آرمیده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارند در عین حال وظیفه خود می‌دانم با دلی آکنده از اندوه مصیبت وارده را به بازماندگان به ویژه خانواده آن عزیزان سفر کرده تسلیت عرض کرده، غفران الهی برای آن مرحومین و صبری جمیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسالت نمایم.... / farsnews.com


ویدیو مرتبط :
جزئیات مرگ مشکوک خبرنگار شبکه Press TV

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات حادثه‌ای که به مرگ داماد انجامید/ راننده تریلر مقصر شناخته شد+ عکس



عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد
جزئیات حادثه‌ای که به مرگ داماد انجامید/ راننده تریلر مقصر شناخته شد+ عکس

شب گذشته واژگونی تریلر حمل زباله بر روی کاروان عروس در بزرگراه شهید یاسینی به مرگ مغزی داماد انجامید.

سرهنگ جمال بذرافشان جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس جزئیات این حادثه را بیان کرد.

وی گفت: ساعت 23:10 شب گذشته در بزرگراه شهید یاسینی کاروان عروسی به سمت جنوب با سرعت کم در حال حرکت بود. که ناگهان یک دستگاه تریلر حمل زباله از بزرگراه زین‌الدین وارد شهید یاسینی می‌شود.

بذرافشان ادامه داد: در این هنگام تریلر حمل زباله به علت اینکه سرعت بالایی داشته برای اینکه با کاروان عروس برخورد نکند به سمت چپ منحرف ‌شد.

وی افزود: تریلر بعد از انحراف به چپ با جدول کنار بزرگراه برخورد کرد و این برخورد سبب جدا شدن یدک بار این تریلر ‌شد.

جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه در این لحظه تریلر بر روی خودروی عروس و داماد واژگون ‌شد گفت: متأسفانه در این سانحه عده‌ای مجروح شدند و داماد با مرگ مغزی روبه‌رو ‌شد.

وی مقصر این حادثه را راننده تریلر عنوان کرد که به علت سرعت بالا نتوانسته است خودرو را کنترل کند.
 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

 

عکس  تصادف تریلر وخودروی عروس و داماد

فارس