اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات تازه از جنایت خاموش خواستگار سمج



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

مردی که پس از شنیدن جواب رد، دست به قتل زنی میانسال زده و جسدش را در باغی در فشم دفن کرده بود، جزئیات تازه‌ای از این جنایت را فاش کرد.

این پرونده اوایل اردیبهشت و زمانی به جریان افتاد كه جوانی با مراجعه به كلانتری از ناپدیدشدن مرموز مادرش به نام مریم خبر داد. تحقیقات نشان می‌داد زنی كه ناپدید شده بود، یك زن میانسال بود كه از حدود 10سال پیش و پس از مرگ شوهرش، به‌تنهایی از فرزندانش مراقبت می‌كرد و مشكلی با كسی نداشت.

در شرایطی كه گم شدن مریم همانند یك راز شده بود، مأموران متوجه شدند كه از حدود 2سال پیش مردی به خواستگاری مریم رفته بود اما زن میانسال كه هدفی جز بزرگ‌ كردن فرزندانش نداشت، به او جواب منفی داده بود. به گفته برادر مریم، خواستگار او یكی از اقوامشان بود كه متاهل بود. برای همین مریم اصلا نمی‌خواست تن به این ازدواج بدهد و از طرفی به‌خاطر فرزندانش حاضر نبود با هیچ فرد دیگری ازدواج كند.

با این حال خواستگار او مدام به‌صورت تلفنی مزاحمش می‌شد تا جایی كه مریم دیگر حتی به تلفن هم جواب نمی‌داد تا مبادا فرزندانش چیزی از این ماجرا بشنوند و عصبانی شوند. برادر مریم ادامه داد: وقتی از ماجرای مزاحمت‌های مرد میانسال باخبر شدم قصد داشتم به سراغ او بروم اما مریم گفت كه دلش نمی‌خواهد ماجرا كشدار شود و فرزندانش از این ماجرا باخبر شوند و با اصرار او بود كه سكوت كردم و حالا هم فكر می‌كنم كه این مرد در ناپدیدشدن خواهرم نقش داشته است.

با اظهارات برادر مریم، مأموران به سراغ مرد 56ساله رفتند و او را دستگیر كردند. مرد میانسال كه چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به قتل مریم اعتراف كرد و گفت: نخستین روز اردیبهشت بود كه به مقابل خانه مریم رفتم. می‌خواستم بار دیگر پیشنهاد ازدواج را مطرح كنم و به همین علت آنقدر منتظر ماندم تا او از خانه خارج شد. زمانی كه او را دیدم، با خواهش خواستم سوار ماشین من شود. مریم برای اینكه كسی متوجه ماجرا نشود، از روی ناچار پذیرفت و سوار شد.

اما به‌محض سوارشدن به ماشین با لحنی تند به من پاسخ منفی داد و گفت كه حاضر به ازدواج با هیچ‌كس نیست و تنها قصد بزرگ‌كردن فرزندانش را دارد. من اصرار كردم اما او جواب منفی داد و چون عصبانی شده بودم با او درگیر شدم و بعد با روسری وی را به قتل رساندم. پس از آن هم جسدش را به ویلایم در منطقه فشم بردم و در گوشه‌ای دفن كردم. با اعترافات این مرد مأموران راهی ویلای او شدند و جسد مقتول را پیدا كردند. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت راهی بازداشتگاه شده و تحقیقات تكمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
نمایش کمدی خواستگار سمج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را کشت



 

 

خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند

 

مردی كه دختر مورد علاقه اش را بعد از پاسخ منفی به قتل رسانده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می شود.


ساعت ۲۳، ۶ مرداد سال گذشته، مأموران كلانتری ۱۱۱ هفت چنار از طریق مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یك درگیری منجر به ضرب و جرح باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه واقع در خیابان قزوین متوجه شدند زن جوانی به نام راحله ۳۰ ساله به همراه مرد جوانی به شدت مجروح شده و راحله قبل از رسیدن بیمارستان به قتل رسیده است.

بررسی از شاهدان نشان داد راحله به همراه برادرش در حال عبور از خیابان بوده است كه یك موتورسیكلت پس از تعقیب، به آنها نزدیك شده و با جسمی شبیه به قمه این ۲ نفر را زخمی كرده است.

تحقیقات از خانواده راحله آغاز شد تا اینكه اعضای این خانواده مدعی شدند فرد ضارب مجید نام داشته است كه پس از شنیدن جواب منفی از راحله وی را تهدید به قتل كرده است.

مجید شناسایی شد و تحقیقات برای شناسایی محل اختفای وی و بازداشت او آغاز شد تا اینكه ۴ روز بعد از قتل، این فرد به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه كرد و خود را به مأموران تحویل داد.

مجید مدعی شد از چند سال قبل با راحله ازدواج موقت كرده است تا اینكه یك ماه قبل مدت این ازدواج به پایان رسیده و راحله نیز حاضر به تمدید ازدواج نشده است.

وی افزود: روز حادثه با پدر راحله درگیری لفظی پیدا كردم و از او خواستم تا در زندگی راحله دخالت نكند و اجازه دهد، وی تصمیم صحیحی بگیرد و با من زندگی اش را ادامه دهد.

متهم همچنین مدعی شد پول ودیعه مسكن را به اتفاق مقتول تهیه كرده بود و به خاطر اعتمادی كه به مقتول داشته است، قولنامه به نام مقتول امضا شده بود؛ اما بعد از اتمام مدت قرارداد پدر و برادر مقتول قصد تصاحب آن پول را داشتند.

با اعتراف متهم به ارتكاب قتل همسرش، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران ارجاع داده شد تا بعد از تعیین وكیل برای وی، زمان رسیدگی به آن مشخص شود.... / خبرگزارى فارس