اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات انهدام یک تیم تروریستی در کشور


سردار محمد پاکپور جزئیات عملیات امروز صبح قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور را تشریح کرد.

سپاه نیوز: در پی انتشار خبر انهدام یک تیم تروریستی وهلاکت اعضای آن توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور سردار سرتیپ پاسدار محمدپاکپور در تشریح جزئیات این عملیات اظهار داشت: در پی اقدامات دقیق اطلاعاتی و کشف وشناسایی آثار تردد واستقرار یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه درارتفاعات منطقه "قصر قند" نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات انهدام این تیم تروریستی را با سرعت و قاطعیت آغاز و طی این عملیات سه نفر از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.

وی افزود: در این عملیات همچنین دو نفر از تروریست ها زخمی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

سردار پاکپور گفت: در این عملیات خسارات سنگین به تروریست ها وارد شد و از آنها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی از جمله 200 کیلوگرم موارد منفجره، فیتیله های انفجاری، مهمات کلاشینکف و تیربار، چاشنی های مکانیکی و کیت های الکترونیکی کشف و ضبط گردید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اعلام اینکه منطقه به طور کامل از لوث وجود تروریست های وابسته به استکبار جهانی پاکسازی گردید تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در قرارگاه قدس این نیرو با اشراف و آمادگی همه جانبه خود با هر گونه اقدامی که بخواهد امنیت منطقه و مردم را به مخاطره بیاندازد با قاطعیت برخورد خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
جزییات انهدام دو تیم تروریستی در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام دو تیم تروریستی در شرق و غرب کشور + جزئیات



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت : در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری مرزنشینان غیور در جوار مرزهای شرقی کشور، یک تیم تروریستی با ضربه اطلاعاتی، منهدم شد.

وی افزود : این تیم تروریستی که در راستای اهداف استکبار جهانی و متحجرین منطقه فعالیت می کرد قصد داشت با انفجار بیش از 150 کیلوگرم مواد منفجره در قالب 10 بمب ، مسیرهای مواصلاتی مرزی در مناطق عمومی راسک - ایرانشهر را ناامن سازد.

این مقام امنیتی افزود : با عنایت الهی ضمن انهدام این تیم تروریستی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند.

وی گفت : همچنین با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم تروریستی گروهک های ضدانقلاب که با هدف اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بود در آذربایجان غربی منهدم شد.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات تصریح کرد: مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این تیم تروریستی کشف شده است.

 

اخبار سیاسی - واحدمرکزی خبر