اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیات آدم ربایی از زبان جراح تبریزی/یکی از آدم ربایان سابقه توهین به مقامات کشور را دارد



 آدم‌ربایانی که در تبریز اقدام به سرقت و آدم‌ربایی کرده بودند، با هوشیاری پلیس در کمتر از ١٢ ساعت دستگیر شدند.

  مردی که ربوده شده بود درباره این واقعه گفت: پزشک هستم و در ٢٧ خرداد سال ١٣٩٣ پس از ویزیت و انجام اعمال جراحی، از بیمارستان محل خدمتم بیرون آمدم و با خودرو شخصی در اتوبان پاسداران تبریز در حال حرکت بودم.  وی ادامه داد: در این حین خودرو سواری پراید آبی‌رنگی از عقب به خودرو من ضربه زد که مجبور به ایست و پیاده‌شدن از خودرو شدم که در آن لحظه دو مرد بلندقامت داخل خودرو سواری پراید به سمت من حمله‌ور شدند.

این جراح عمومی افزود: با توجه به وضعیت برخورد خودرو و رفتار این دو فرد، متوجه ساختگی‌بودن تصادف شدم و اظهار کردم چیز مهمی نیست و خسارتی نمی‌خواهم و به سمت خودرو خود رفتم.  وی اظهار کرد: در این حین یکی از آنها که هیکلی ورزشکاری داشت، به سمت من آمد و با ضربه‌ای محکم مهره‌ها و دنده‌هایم را شکست و سپس مرا در خودرو کرد و با بستن دست، پا، چشم‌ها و دهانم به جای نامعلوم بردند.

این پزشک گفت: پس از چندین ساعت نگهداری و تهدید به مرگ در صورت مراجعه به پلیس و شکایت از آنها، هرچه داشتم از من گرفتند و سپس مرا رها کردند.

وی ادامه داد: پس از گذشت یک سال از ماجرا، این دو فرد با من تماس گرفتند و پس از تهدید درخواست پول از من کردند که بلافاصله موضوع را با پلیس آگاهی در میان گذاشتم.  این جراح عمومی اضافه کرد: روز حادثه هنگامی که وارد منزل شخصی‌ام شدم، متوجه حضور این دو در خانه شدم که به من حمله‌ور شدند و با بستن دست‌وپایم، هرچه را در خانه داشتم به سرقت بردند و تهدید کردند اگر تا ٢٤ ساعت مبلغ درخواستی‌شان را واریز نکنم با یک گلوله مرا خواهند کشت، اما سرانجام با مداخله پلیس متهمان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این مدت کوتاه که از آدم‌ربایی می‌گذرد هنوز اثرات روانی آن حادثه در من باقی است و بر اثر صدمات جانی که دیده‌ام، هنوز نمی‌توانم مانند گذشته تمام‌قد و صاف راه بروم.  رئیس‌پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی نیز دراین‌باره  اظهار کرد: با اعلام موضوع از سوی شاکی به پلیس آگاهی، بلافاصله تیم این پلیس وارد عمل شد و همه تلفن‌ها و رفت‌وآمد‌های شاکی را به طور نامحسوس مورد کنترل قرار داد.  سرهنگ صابر عباس‌زاده افزود: دو متهم پرونده که برادر هستند در عرض کمتر از ١٢ ساعت شناسایی و دستگیر شدند و در منزل مسکونی آنها اموال مسروقه دیگری نیز کشف و ضبط شد.


وی با اشاره به اینکه این دو متهم سابقه‌دار هستند، گفت: یکی از آنها در پرونده خود توهین به مقامات کشور و اخلال در جامعه و دیگری نیز سابقه قتل و ایراد جرح دارد.


  اخبار  حوادث  - شرق 


ویدیو مرتبط :
فرار گروگان از دست آدم رباها و درگیری آدم ربایان باnopo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات آدم ربایی 150 میلیونی در یک رستوران



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی

  قهرمانی گفت: 2 آدم ربا که با هدف باج خواهی 150 میلیون تومانی صاحب رستوران را به گروگان گرفته بودند، دستگیر شدند.

احمد قهرمانی در گفت وگو با میزان در تشریح جزئیات دستگیری دو آدم ربا اظهارکرد: دو فرد مسلح که مرد رستوران دار را به گروگان گرفته بودند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی وانقلاب دزفول در ادامه افزود: چندی قبل دو فرد مسلح با مراجعه به یک رستوران با هدف باج خواهی 150 میلیون تومانی صاحب آن را به گروگان گرفته و در یکی از باغات اطراف این شهرستان پنهان کردند.

وی اضافه کرد: پس از چهار روز با اقدامات اطلاعاتی و نیروهای انتظامی این افراد دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

قهرمانی ادامه داد: متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 

 اخبار حوادث -  میزان