اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزئیاتی از فیلم آنجلینا جولی در ایران


روزهای گذشته خبری عجیب در رسانه ها منتشر شد که طی آن علی سرتیپی از مذاکره جدی با مدیر برنامه های آنجلینا جولی برای سفر به ایران و بازی در فیلمی ایرانی حرف زده بود.

روزهای گذشته خبری عجیب در رسانه ها منتشر شد که طی آن علی سرتیپی از مذاکره جدی با مدیر برنامه های آنجلینا جولی برای سفر به ایران و بازی در فیلمی ایرانی حرف زده بود.

 سرتیپی نام فیلم و سازنده اش را اعلام نکرد تا اینکه به فاصله کمی از انتشار خبر کنجکاوی رسانه ها به نتیجه رسید.

حالا خبر رسیده که با او برای قبول یا رد بازی در فیلم "لطفا بدون گناه" که علیرضا رئیسیان قرار است کارگردانی کند، دو هفته دیگر پاسخ خواهد داد. فیلمنامه این فیلم هم مانند فیلم قبلی رئیسیان (چهل سالگی) نوشته مصطفی رستگاری و باز هم کاری عاشقانه است.

رئیسیان که پیش تولید این فیلم را آغاز كرده گفت برای یکی از نقشهای فیلمش با این بازیگر مشهور جهانی وارد مذاکره شده اند، اما نقش او در فیلم محرمانه است.

باید تا چند وقت دیگر منتظر عاقبت این خبرسازی و تبلیغ رسانه ای باشیم؛ به هر حال تا همین جا هم نام این بازیگر برای مطرح کردن فیلمی که هنوز جلوی دوربین نرفته سودمند بوده است.

منبع: آفتاب



ویدیو مرتبط :
آنجلینا جولی و برد پیت در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم...



 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست

 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست.«اسكارلت یوهانسون» ایفاگر نقش مرلین مونرو خواهد بود.بنابر اعلام تلگراف، این فیلم زندگینامه ای براساس «كتاب زندگی و دیدگاه های ماف داگ و دوستش مرلین مونرو به قلم «اندرو اوهاگان» ساخته خواهد شد.

 

به گفته ی «اوهاگان جورج كلونی» هم در این فیلم در نقش «فرانك سیناترا» مقابل دوربین خواهد رفت.

 

تهیه و تولید این فیلم به زودی آغاز می شود.

 

اوهاگاهان پیش تر پیشنهاد داده بود «كریستینا هندریكز» بازیگر آثاری چون «مردان دیوانه» ایفاگر نقش مرلین مونرو شود..../ خبرگزارى ایسنا