اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه 54 هزار یورویی برای سرعت زیاد



اخبار , اخبار گوناگون,بیشترین جریمه خودرو,علت بالاترین جریمه

 

در فنلاند گاهی اوقات جریمه تخلفات رانندگی بر حسب درآمد شخص محاسبه می‌شود.

 

در فنلاند گاهی جریمه تخلف‌های رانندگی برحسب درآمد شخص محاسبه می‌شود.

«رِما کویزلا» یک میلیونر فنلاندی است؛ وی یک مرسدس بنز S دارد و به علت سرعت زیاد در مدت کوتاهی توسط پلیس جریمه سنگینی می‌شود؛ وی به علت سرعت زیاد 54 هزار و 24 یورو جریمه شد.

این میلیونر به جای 80 کیلومتر در ساعت 103 کیلومتر در ساعت سرعت داشته و پلیس نیز وی را جریمه کرد.

درآمد این میلیونر در سال 2013 شش و نیم میلیون یورو بوده است به همین دلیل جریمه‌ای که برای وی در نظر گرفته شد 54 هزار و 24 یورو بود.

«رِما کویزلا» گفت: در این کشور جرائم معمولاً از یک سطح معینی براساس حقوق و دستمزد سالانه راننده محاسبه می‌شود؛ به نظر من برای شخصی که پولدار است زندگی در چنین کشوری اشتباه است و این اقدام تبعیض بین افراد است.

 

اخبار گوناگون - فارس


ویدیو مرتبط :
تلاش گوگل برای فرار از پرداخت جریمه 6 میلیارد یورویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماهیتابه ۱۵۰ هزار یورویی



 

 

ماهیتابه ۱۵۰ هزار یورویی

 

بسیار زیبا و قیمتی و مجموعه ای از اتومبیل های روز دنیا آنچه بیش از دیگر كالاهای به نمایش در آمده مورد توجه بازدیدكنندگان قرار گرفته بود ماهیتابه ای بود كه در ساخت آن از الماس استفاده شده بود.

 

در نمایشگاه سالانه برترین های كالاهای لوكس و تجملی كه در مسكو برگزار شد در میان انبوهی از جواهرات بسیار زیبا و قیمتی و مجموعه ای از اتومبیل های روز دنیا آنچه بیش از دیگر كالاهای به نمایش در آمده مورد توجه بازدیدكنندگان قرار گرفته بود ماهیتابه ای بود كه در ساخت آن از الماس استفاده شده بود.

 

روی دسته این ماهیتابه و همچنین در آن ۲۷۰ الماس چشم نوازی می كرد و برای تزیین قسمت هایی از جدار خارجی این ماهیتابه از خطوط برجسته ای از جنس طلای ۱۸ عیار استفاده شده بود.

 

این ماهیتابه كه توسط شركت آلمانی Fissler تولید شده بود تنها جنبه تزئینی دارد و قیمت آن ۱۵۰ هزار یورو برآورد شده بود كه هم قیمت یك اتومبیل پورشه مدل سال به نمایش در آمده در این نمایشگاه بود.

 

این نمایشگاه از سال ۲۰۰۵، هر سال در شهر مسكو برگزار شده است كه خوشبختانه همواره با استقبال خوبی از سوی این شهروندان مواجه بوده است.

جام جم آنلاین