اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه 405 هزار تومانی مداح معروف


وکیل دو مداح تهرانی گفت: رای دادگاه بدوی در مورد "سعید حدادیان" و "حاج منصور ارضی" تایید و به اجرای احکام ارجاع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: وکیل دو مداح تهرانی گفت: رای دادگاه بدوی در مورد "سعید حدادیان" و "حاج منصور ارضی" تایید و به اجرای احکام ارجاع شد.

"فرهاد شهبازوار" در مورد آخرین وضعیت پرونده دو مداح تهرانی اظهار داشت: دادگاه تجدید نظر رای دادگاه بدوی را تایید کرد.

وی افزود: براساس رای دادگاه بدوی "حاج منصور ارضی" تبرئه شد و "سعید حدادیان" به پرداخت مبلغ 405 هزارتومان جزای نقدی محکوم شد.

وکیل این دو مداح خاطرنشان کرد:‌ رای صادر و به اجرای احکام ارجاع شد.

گفتنی است؛ اوایل سال 90 از دو مداح تهرانی یاد شده به اتهامات توهین به مقامات دولتی توسط اسنفدیار رحیم مشایی شکایت شده بود.

بر اساس این گزارش، آبان ماه سال 91 دادگاه رسیدگی به اتهامات حدادیان و ارضی در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی پیرعباسی برگزار شد و دادگاه بدوی حکم به تبرئه ارضی و جریمه نقدی 405 هزار تومانی حدادیان داد.

بعد از صدور رای دادگاه بدوی، پرونده با اعتراض شکات به دادگاه تجدید نظر ارسال شد و شعبه 54 دادگاه تجدید نظر به ریاست قاضی موحدی، 30 مرداد ماه امسال به این پرونده رسیدگی کرد.


ویدیو مرتبط :
جریمه 900 هزار تومانی بخاطر بد حجابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف چهار هزار یورو جریمه شد



بازیگر معروف چهار هزار یورو جریمه شد

دادگاهی در پاریس ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی را به جرم رانندگی در حالت مستی به پرداخت چهار هزار یورو محکوم کرد و گواهینامه او را به حال تعلیق درآورد.

بازیگر فرانسوی ,رانندگی در حالت مستی

دوپاردیو که این اواخر به خاطر رفتار نامتعارف خود به دفعات در صدر اخبار بوده، هنگام صدور حکم در دادگاه حضور نداشت.

پس از آنکه در نوامبر پیش دوپاردیو با اسکوتر خود تصادف کرد، پلیس متوجه شد میزان الکل خون او سه برابر حد قانونی است.

دوپاردیو 64 ساله ستاره فیلم‌هایی چون «1900»، «سیرانو دو برژراک»، «کارت سبز» و «فتح بهشت» است و از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود یاد می‌شود.  

در آن حادثه که 29 نوامبر روی داد کسی آسیب ندید، حادثه‌ای که می‌توانست دو سال زندان برای دوپاردیو به همراه داشته باشد. گواهینامه دوپاردیو هم به مدت شش ماه به حال تعلیق درآمد.

او این روزها در روسیه در یک تریلر جنایی بازی می‌کند و فیلم جدیدش «راسپوتین» هم در این دوره جشنواره فیلم مسکو به نمایش درمی‌آید.

ستاره «آستریکس و اوبلیکس» اخیرا بیشتر به خاطر کارهای خود در پشت دوربین در صدر اخبار بوده است.

زمستان پیش دوپاردیو در واکنش به تصمیم دولت فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سوسیالیست فرانسه درمورد وضع مالیات 75 درصدی برای کسانی که درآمد بیش از یک میلیون یورو دارند، خانه‌ای در مرز بلژیک خرید و تابعیت روسی پذیرفت.

این ماه هم او گفت قصد دارد با دریافت پاسپورت الجزایری به هدف خود برای اینکه یک «شهروند جهانی» باشد، نزدیک‌تر شود.

سال 2011 نیز زمانی که دوپاردیو با هواپیما از پاریس راهی دوبلین بود، با ادار کردن در یک بطری بار دیگر خبرساز شد.  
منبع:khabaronline.ir