اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه 2.25 میلیون دلاری ام تی ان و اتصالات


نیجریه چهار اپراتور تلفن همراه در این کشور را بیش از هفت میلیون دلار جریمه کرد.

خبرگزاری ایسنا:  نیجریه چهار اپراتور تلفن همراه در این کشور را بیش از هفت میلیون دلار جریمه کرد.

کمیسیون ارتباطات نیجریه چهار اپراتور تلفن همراه در این کشور را به دلیل خدمات ضعیف در کشوری که مردم برای ارتباط به تلفن‌های همراه وابسته هستند به پرداخت هفت میلیون و 300 هزار دلار جریمه کرد.

شرکت‌های بارتی ایرتل هند، اتصالات امارات، گلوباکام نیجریه و شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی چهار اپراتوری هستند که از سوی دولت نیجریه جریمه شده‌اند.

بر اساس تصمیم جدید، شرکت‌های اتصالات و ام‌تی‌ان هر کدام باید دو میلیون و 250 هزار دلار جریمه پرداخت کنند و این در حالی است که جریمه دو شرکت ایرتل و گلوباکام به ترتیب یک میلیون و 680 هزار دلار و یک میلیون و 125 هزارد لار تعیین شده است.

روبن موکا، سخنگوی کمیسیون ارتباطات نیجریه در این خصوص گفت: جریمه فوق برای چهار شرکت به دلیل خدمات ضعیف و قطعی تماس‌ها و کیفیت پائین خطوط در ماه‌های مارس و آوریل بوده است.   


ویدیو مرتبط :
جریمه 13.85میلیارد دلاری پرونده فساد کرسنت برای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ



 

 

 

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ

 

جریمه‌ی 275 دلاری "جیمی جامپ"

هولیگان اسپانیایی که قصد داشت پیش از دیدار نهایی جام جهانی، کاپ این رقابت‌ها را لمس کند، به پرداخت 275 دلار امریکا محکوم شد.

این فرد اسپانیایی دقایقی پیش از شروع دیدار نهایی جام جهانی با ورود به زمین بازی کلاهش را روی کاپ جام جهانی قرار داد و قصد داشت این جام را لمس کند که با دخالت ماموران امنیتی این فرد دستگیر شد.

دو روز پس از پایان دیدار فینال، دادگاهی در آفریقا این هولیگان اسپانیایی را که به خاطر نوشته روی پیراهنش به "جیمی جامپ" معروف شده به پرداخت 275 دلار محکوم کرد.

سخنگوی پلیس آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد که پس از دیدار فینال شش نفر را که قصد ورود به زمین بازی داشتند را دستگیر کرده است. از سرنوشت این افراد اطلاعی در دست نیست.