اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه 10000 دلاری برای استفاده از برقع


زنان مسلمانی که در سوئیس برقع می‌زنند، احتمالا با جریمه سنگین در پی اجرای قانونی جدید مواجه می‌شوند که برقع زدن را به صورت کامل منع می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: زنان مسلمانی که در سوئیس برقع می‌زنند، احتمالا با جریمه سنگین در پی اجرای قانونی جدید مواجه می‌شوند که برقع زدن را به صورت کامل منع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری زی نیوز، دولت محلی استان تیچینو (Ticino) که منطقه‌ای ایتالیایی‌زبان در جنوب سوئیس است، قانون ضد برقع را با اکثریت قاطع آراء تصویب کرد. این قانون در میان دو تن از هر سه رای‌دهنده حمایت شد.

جریمه 10000 دلاری برای استفاده از برقع

این قانون همچنین بندی را در نظر گرفته تا اگر کسی قانون مذکور را زیر پا گذاشت با پرداخت جریمه 9835 دلار مواجه شود. این قوانین جدید همچنین شامل گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، می‌شود. با این حال زنان مسلمان از زدن ماسک و پوشیدن کلاه منع نشده‌اند.

هنوز زمان دقیق اجرای این قوانین جدید مشخص نیست اما گروه‌های حقوق بشری و عفو بین‌الملل این قانون جدید را محکوم کرده و آن را "روز سیاه" برای حقوق بشر خوانده‌اند.


ویدیو مرتبط :
آنباکسینگ کامل ساعت هوشمند 10000 دلاری اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ



 

 

 

جریمه‌ی 275 دلاری جیمی جامپ

 

جریمه‌ی 275 دلاری "جیمی جامپ"

هولیگان اسپانیایی که قصد داشت پیش از دیدار نهایی جام جهانی، کاپ این رقابت‌ها را لمس کند، به پرداخت 275 دلار امریکا محکوم شد.

این فرد اسپانیایی دقایقی پیش از شروع دیدار نهایی جام جهانی با ورود به زمین بازی کلاهش را روی کاپ جام جهانی قرار داد و قصد داشت این جام را لمس کند که با دخالت ماموران امنیتی این فرد دستگیر شد.

دو روز پس از پایان دیدار فینال، دادگاهی در آفریقا این هولیگان اسپانیایی را که به خاطر نوشته روی پیراهنش به "جیمی جامپ" معروف شده به پرداخت 275 دلار محکوم کرد.

سخنگوی پلیس آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد که پس از دیدار فینال شش نفر را که قصد ورود به زمین بازی داشتند را دستگیر کرده است. از سرنوشت این افراد اطلاعی در دست نیست.