اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه 100 میلیون دلاری اسرائیل در قبال ایران


یک کمیته داوری در سوییس رژیم صهیونیستی را به پرداخت جریمه نقدی به ایران محکوم کرد.

خبرگزاری ایسنا: رژیم صهیونیستی از سوی یک کمیته داوری در ژنو به پرداخت جریمه نقدی به ایران به مبلغ 100 میلیون دلار محکوم شده است.

این حکم در ارتباط با پرونده اموال به جای مانده ایران در یک پروژه خط لوله نفت مشترک پیش از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 صادر شده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی دو طرف اجازه در خواست بازنگری به این حکم را دارند.


ویدیو مرتبط :
جریمه 13.85میلیارد دلاری پرونده فساد کرسنت برای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا: جریمه 100 میلیون دلاری بانک انگلیسی به دلیل نقض تحریم ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


اخبار اقتصادی - آمریکا: جریمه 100 میلیون دلاری بانک انگلیسی به دلیل نقض تحریم ایران

یک بانک مشهور انگلیسی به خاطر آنچه که نقض تحریم های ایران، سودان، میانمار و کوبا، خوانده شده، حدود 100 میلیون دلار (61 میلیون پوند) توسط آمریکا جریمه شده است.

به گزارش ایرنا، منابع خبری در انگلیس چهارشنبه شب گزارش دادند که بانک سلطنتی اسکاتلند (آر بی اس) با پرداخت این جریمه به وزارت خزانه داری و بانک مرکزی آمریکا و همچنین دپارتمان خدمات مالی نیویورک موافقت کرده است.

اتهامات مربوط به نقض تحریم ها توسط بانک ˈآر بی اسˈ ظاهرا به انجام نقل و انتقالات مالی طی سال های 2005 تا 2009 میلادی مربوط می شود.

طی سال های اخیر دو بانک دیگر انگلیسی به نام های ˈاستاندارد چارتردˈ و ˈایچ اس بی سیˈ نیز به ترتیب حدود 675 میلیون دلار و یک میلیارد و 900 میلیون دلار توسط دولت آمریکا جریمه شده اند.

اخبار اقتصادی - ایرنا