اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه سنگین برای ترجمه اشتباه !


پلیس دانمارک برای ترجمه نسخه بازجویی یک متهم، از مترجم "گوگل" استفاده کرد.

شبکه العالم: پلیس دانمارک برای ترجمه نسخه بازجویی یک متهم، از مترجم "گوگل" استفاده کرد.

"تورکلید هویر" وکیل فردی که در دانمارک به کمک مالی به گروهک کارگران کرد ترکیه متهم شده اظهار داشت؛ ترجمه اشتباه به ضرر موکلش تمام شده است.

این وکیل دانمارکی خاطرنشان کرد این اشتباه برخلاف قوانین است، زیرا نیروهای پلیس حق ندارند طی بازجویی، از متهم اطلاعات نادرست و تحریف شده ارایه دهند.

وی افزود: این پرونده به دلیل ارتباط آن با اتهامات تروریستی بسیار خطرناک است، و موجب می شود که متهم تا قبل از دادگاه بازداشت شود.

از سوی دیگر، "سفان ولداگر" بازرس پلیس کپنهاگ مدعی شد، این حادثه تنها موردی است که پلیس برای ترجمه اظهارات متهم به گوگل مراجعه کرده؛ و یک مترجم هم زمان توانست متوجه اشتباه در ترجمه شود.

وی خاطرنشان کرد، "ما اشتباهاتی مرتکب شده ایم، ولی نمی توان گفت که این اشتباهات زیاد است".

وکیل این متهم خواستار دریافت غرامتی معادل 911 هزار دلار آمریکا شده است.


ویدیو مرتبط :
قیمت و جریمه و خلافی سنگین ماشینش!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است



 

 

 

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است

 

پس از تهدید به درگیری با سرمربی

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است

فدراسیون فوتبال غنا برای بازیكن خاطی تیم ملی این كشور تنبیه و جریمه‌ای سنگین در نظر خواهد گرفت.

این سازمان روز گذشته اعلام كرد لاریا كینگستون عضو تیم هرتس اسكاتلند را بخاطر حرف‌ها و دشنام‌ها علیه سرمربی تیم این كشور،‌ جریمه خواهد كرد تا نظم و آرامش بر تیم حاكم باشد.

این بازیكن دو روز قبل وقتی متوجه شد میلوان راجاوچ، سرمربی 56 ساله و اهل مونته‌نگرو، اقدام به خط زدن نام وی از فهرست بازیكنان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی كرده، اردو را به جنجال كشید.
كینگستون در مقابل چشم هم‌تیمی‌ها برای دقایقی به مربی‌اش دشنام داد و حرف‌هایی زد كه باعث ناراحتی هواداران در كشورش شد.

این بازیكن بی‌نظم و خاطی گفت: راجاوچ، یك مربی نادان و ابله است كه متاسفانه تیم غنا را اشغال كرده است. او هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمد و بخاطر یكسری ارتباطات چنین جایگاهی دارد. به خدا سوگند می‌خورم كه او بدترین مربی جهان است. امیدوارم خدا حق و انتقام‌ام را از او بگیرد.
كینگستون پس از این گفتن این جملات زشت،‌ قصد نزاع با راجاوچ را داشت كه با جلوگیری چندتن از مقامات فدراسیون آسیبی به مربی تیم آفریقایی وارد نشد.

چنین رفتاری از بازیكن 29 ساله و خط خورده تیم غنا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های این كشور داشت و نشریات نیز از آن به عنوان رسوایی یك بازیكن دور مانده از جام‌جهانی یاد كردند.
پیكارهای جام جهانی 2010 از تاریخ 21 خردادماه سال جاری با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد. غنا در گروه چهارم با آلمان، استرالیا و صربستان به رقابت خواهد پرداخت...../تحلیل:فارس