اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه خودروهای لامپ زنون تشدید می‌شود


رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در قانون جدید راهنمایی و رانندگی برخورد با خودروهای دارای لامپهای زنون غیر استاندارد تشدید می‌شود.

سردار اسکندر مومنی در حاشیه نشست خبری روز شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر تشدید  برخورد پلیس با خودروهای دارای لامپ زنون، گفت: برخورد با لامپهای زنون غیراستاندارد که از سال  گذشته آغاز شده در قانون جدید با تشدید برخورد از جمله افزایش جریمه مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: با برخوردهایی که صورت گرفته کاهش محسوسی در مورد استفاده از لامپهای غیراستاندارد زنون داشتیم ولی متاسفانه هنوز از این وسیله غیراستاندارد استفاده می‌شود.

سردار مومنی افزود: با تدوین آیین‌نامه مربوط به برخورد با این رانندگان که در قانون جدید پیش‌بینی شده جریمه‌ها سنگین تر شده و اعمال قانون شدیدتر صورت می‌گیرد.

منبع : خبرگزاری مهر
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
مقایسه لامپ زنون وهالوژن درفروشگاه زنون مارکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشدید رکود در بازار خودروهای وارداتی (+جدول قیمتها )



اخبار,اخباراقتصادی,خودروهای وارداتی


اخبار اقتصادی - تشدید رکود در بازار خودروهای وارداتی (+جدول قیمتها )

فعالان بازار خودرو معتقدند که تا زمانی که نرخ ارز به عنوان اصلی‌ترین عامل تعیین قیمت خودروهای وارداتی، تغییری نکند نرخ این محصولات در ستوه فعلی باقی خواهد ماند.

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا باعث تشدید رکود در بازار خودروهای وارداتی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به تشدید رکود بازار قیمت خودروهای وارداتی به ثبات رسیده و تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته، نداشته است.

در این شرایط فعالان بازار خودرو معتقدند که تا زمانی که نرخ ارز به عنوان اصلی‌ترین عامل تعیین قیمت خودروهای وارداتی، تغییری نکند نرخ این محصولات در ستوه فعلی باقی خواهد ماند.

قیمت خودروهای وارداتی در بازار به شرح زیر است:

نام خودرو قیمت
سوناتا 139 میلیون تومان
توسان 145 میلیون تومان
اسپورتیج 148 میلیون تومان
النترا 112 میلیون تومان
سراتو 118میلیون تومان
اپتیما 149 میلیون تومان
تویوتا RA4 204 میلیون تومان
تویوتا یاریس هاچ بک 91 میلیون تومان
تویوتا کمری 160 میلیون تومان
تویوتا لکسوسRX 505 میلیون تومان
بنز C200 270 میلیون تومان
بنز E200 395 میلیون تومان

 اخباراقتصادی  - ایسنا