اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریمه تخلفات رانندگی با نرخ جدید از فردا/ زیرساخت های پلیس آماده است



 اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی,نرخ جدید جریمه تخلفات رانندگی

 جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت:نرخ جدید جریمه تخلفات رانندگی از فردا در سراسر کشور اعمال می شود.

سردار موسی امیری در گفت و گو با میزان اظهار داشت: پس از تصویب نرخ جدید جرایم رانندگی در هیئت دولت و ابلاغ آن به پلیس بلافاصله زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری آن  فراهم شد. همچنین نرخ های جدید در سیستم پلیس وارد و اماده اجرا شده است.

وی ادامه داد: از صبح فردا همزمان با آغاز طرح نوروزی نرخ جدید جرایم رانندگی نیز اعمال شده و هر راننده ای که مرتکب تخلف شود با نرخ های جدید جریمه می شود.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور آموزش های لازم به ماموران پلیس در مورد نرخ جدید جرایم رانندگی داده شده و این افراد در کلاس های ویژه توجیه شده اند.

امیری در مورد نگرانی برخی رانندگان در خصوص افزایش نرخ جریمه ها گفت:افزایش نرخ جریمه های رانندگی برای افراد متخلف که بر تکرار تخلفات رانندگی اصرار دارند نگران کننده است چرا که هیچ راننده ای بدون دلیل جریمه نمی شود. با افزایش نرخ جریمه ها هزینه ارتکاب تخلف نیز بالا می رود.

 

 اخبار اجتماعی  -  میزان


ویدیو مرتبط :
خندوانه - جناب خان تخلفات و جریمه های راهنمایی رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس راه: نرخ جریمه های رانندگی افزایش می یابد



اخبار,اخبار اجتماعی,پلیس راه

وی گفت: تاکنون این موضوع محقق نشده است و پیگیری هایی صورت گرفته تا مصوب و ابلاغ شود و جرایم بازدارندگی بیشتری داشته باشند.

رییس پلیس راه کشور گفت: به منظور افزایش بازدارندگی جرایم رانندگی درصدد افزایش مبلغ این جریمه ها هستیم.
 
سرهنگ حسین حمیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران کرمان افزود: در قانون جدید راهنمایی و رانندگی مصوب سال 90، تصویب شده که بر اساس نرخ تورم جریمه ها هر سه سال یک بار تغییر کند.

وی گفت: تاکنون این موضوع محقق نشده است و پیگیری هایی صورت گرفته تا مصوب و ابلاغ شود و جرایم بازدارندگی بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به سووالی درباره ایجاد کمربندی ها و فاصله گرفتن پاسگاه های پلیس راه از مسیرهای اصلی بیان کرد: جابجایی، احداث و راه اندازی پاسگاه های جدید در دستور کار پلیس است و با تغییر مسیرها امکان تغییر مکان پاسگاه ها نیز وجود دارد.

رییس پلیس راه کشور گفت: جانمایی پاسگاه ها به تناسب شرایط راه و حساسیت موجود صورت می گیرد و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تابستانه پلیس راه نیز با وجود افزایش تردد در اکثر محورهای کشور، شاهد کاهش تلفات جانی حوادث رانندگی بوده ایم.

حمیدی افزود: آمار مربوط به این حوزه پس از بررسی های لازم از سوی مسوولان مربوط اعلام خواهد شد.

وی برای شرکت در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پلیس راه استان کرمان به این استان سفر کرده است.

اخبار اجتماعی - ایرنا