اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جریان دلواپس، دلبسته صفحات و اظهارات تکذیب شده و جعلی که نیست!؟ + تکذیبیه سال گذشته محسن هاشمی



اخبار,اخبار سیاسی ,محسن هاشمی

بهانه جدید برای حمله به آیت الله هاشمی با استناد به «صفحه جعلی تکذیب شده در فیس بوک»!

در حالی که محسن هاشمی نزدیک به یک سال پیش طی بیانیه ای اعلام کرد که هیچ صفحه ای در فیس بوک ندارد ، بار دیگر برخی رسانه ها با بازتاب مطالب این صفحه جعلی، به حاشیه سازی پرداخته و بهانه ای جدید برای حمله به آیت الله هاشمی رفسنجانی مهیا کردند.

به گزارش «انتخاب» ؛ این رسانه ها نوشته اند: محسن هاشمی با گذاشتن عکس هاشمی، هنگام ورود به دانشگاه امیر کبیر، در صفحه فیس بوک خود و نوشتن این جمله که " شکستن استبداد عوام جلودار می خواهد " موجی از انتقادات را به اقدامهای هاشمی گسیل داشته است!

این سایت ها ، به انتشار خبر به نقل از یک صفحه جعلی بسنده نکرده و در ادامه ضمن انتشار کامنت های کاربران صفحه مذکور و برجسته سازی نظرات موهن، چنین تحلیل کرده اند که «این نوع نگاه خاندان هاشمی به خود و اینکه خود را برتر، بر همه دانستن، با انتقادهای مخاطبان مواجه شده که بطور گسترده ای به وی حمله کرده اند. »

 

اخبار,اخبار سیاسی ,محسن هاشمی

 صفحه جعلی فیس بوک که سال گذشته تکذیب شد

اخبار,اخبار سیاسی ,محسن هاشمی

 تکذیب صفحه جعلی در سال گذشت


گرچه کارشناسان به این رسانه ها توصیه می کنند برای ابراز دلواپسی بیشتر، بد نیست که از این پس، کاری به صفحات جعلی و البته تفسیر و تاویل از سخنان آیت الله (مثل ادعای عجیب قیاس با امیر کبیر توسط خود هاشمی که ادعایی بی سند و بی ربط است) نداشته باشند، اما بد ندیدیم بار دیگر واکنش سال گذشته محسن هاشمی به این صفحه جعلی در فیس بوک را منتشر کنیم که در ادامه می آید:

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که صفحه‌ای در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نداشته و ندارد، انتشار خبری منتسب به خود در این شبکه اجتماعی مبنی بر توافق انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را کاملا جعلی خواند.

به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن هاشمی در مورد انتشار یک خبر کذب در فیس‌بوک توضیح داد: در پی انتشار خبری کاملا کذب به نقل از یک صفحه فیس‌بوک جعلی منتسب به اینجانب در برخی سایت‌های خبری، صراحتا اعلام می‌دارم که بنده بهانه جدید حمله به آیت الله هاشمی با استناد به صفحه جعلیِ تکذیب شده در فیس بوک!هیچ‌گونه صفحه‌ای در فیس‌بوک نداشته و ندارم و اخباری که از اینجانب و یا همراهان و آشنایان در صفحاتی که در فیس‌بوک به نام اینجانب نقل می‌شود جعلی و با اهداف و اغراض کاملا سیاسی ساخته می‌شود.

وی اضافه کرده است: بنابراین تاکید می‌شود انتشار خبر اخیر منتسب به اینجانب درفیس‌بوک در مورد توافق انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، کاملا جعلی بوده و از اساس کذب اعلام می‌شود.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
‫مسعود ده‌نمکی هم با انتشار یک عکس جعلی، دلواپس شد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی رفسنجانی: جهش تورمی سال گذشته نتیجه سوءمدیریت داخلی و تحریم​ها بود



هاشمی رفسنجانی,مجمع تشخیص مصلحت نظام

هاشمی رفسنجانی: جهش تورمی سال گذشته نتیجه سوءمدیریت داخلی و تحریمها بود

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش شدید تورم باعث شد که بیش از همه سبد کالا و زندگی اقشار مزدبگیر و کارگران تهی شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار حدود یک‌صد نفر از اعضای خانه کارگر با تبریک سال جدید و عید نوروز به اقشار گوناگون کشور و به خصوص کارگران، این قشر را یکی از پرتلاش‌ترین، وفادارترین و در عین حال کم ادعاترین اقشار کشور خواند و گفت: متأسفانه شرایط اقتصادی کشور بیش از همه به اقشار دارای درآمد ثابت و مزدبگیر فشار آورده و آنان را در شرایط رنج‌آوری قرار داده است.

هاشمی رفسنجانی جهش تورمی سال گذشته را نتیجه سوءمدیریت داخلی و نیز طمع قدرت های استکباری و تحریم ها دانست و افزود: کاهش ارزش پول ملی و افزایش شدید تورم باعث شد که بیش از همه سبد کالا و زندگی اقشار مزدبگیر و کارگران تهی شود و امیدوارم در سال جدید با اتخاذ سیاست های صحیح اقتصادی بارقه امید به اقشار گوناگون کشور باز گردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از نامگذاری سال جدید توسط رهبری معظم انقلاب به حماسه سیاسی و اقتصادی که به نوعی تداوم شعار سال گذشته کشور نیز است، تحقق عملی این شعار را نیازمند تمهید شرایط و زمینه های سیاسی، اقتصادی و مدیریتی کشور عنوان کرد و گفت: رسیدن به اعجاز تحقق شعار جدید آرزوی هر ایرانی و به خصوص اقشار آسیب پذیر و کارآفرین و تولیدکننده است و لازم است مسئولان کشور زمینه‌های تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنند.

هاشمی رفسنجانی ایران اسلامی را دارای استعداد و قابلیت جغرافیایی، انسانی و مادی فراوانی برای پیشرفت اقتصادی و سیاسی دانست و تصریح کرد: برای به فعل رساندن استعدادهای خدادادی کشور نیازمند اتخاذ سیاست های صحیح و تغییر شیوه های اجرایی کشور از یک سو و تعامل و همکاری با سایر کشورها در جهت کاهش تحریم ها و خصومت ها هستیم و امیدواریم این امر در سال جدید تحقق یابد.

در ابتدای این دیدار آقایان کمالی؛ مشاور کارگری رییس مجمع و علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر به نمایندگی از تشکل های کارگری و کارگران کشور سال جدید را به آیت الله هاشمی رفسنجانی تبریک گفتند.

محجوب در این دیدار اظهار کرد: کاهش ارزش پول ملی در سال گذشته بزرگترین مصیبت کارگران در جهت کاهش توان خرید این قشر بود که امیدواریم این بحران در سال جدید توسط مسئولان جبران شود.

دبیرکل خانه کارگر پرداخت یارانه نقدی و توزیع پول در بین مردم را سیاستی مقطعی و ناپایدار برای اقشار ضعیف جامعه توصیف کرد وگفت: امیدواریم در سال جدید و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، همه دلسوزان کشور و به خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی توان و نیروی خود را در جهت اصلاح امور و سیاست ها و انتخاب مدیری کارآمد، توانمند و دلسوز اقشار ضعیف به کار بندند./خبرآنلاین