اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جروزالیم پست: حمله نظامی به ایران نتایج معكوس در پی خواهد داشت



 

 

 

جروزالیم پست: حمله نظامی به ایران نتایج معكوس در پی خواهد داشت

 

روزنامه 'جروزالیم پست' نوشت: حمله نظامی به تأسیسات هسته ای ایران نتایج عكسی در برخواهد داشت.

این روزنامه رژیم صهیونیستی كمی بعد از اینكه 'مائیر داغان' منصب خود را به 'تامیر باردو' به عنوان رییس دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) داد با انتشار مقاله ای نوشت:

اگر اسراییل به تأسیسات هسته ای ایران حمله كند، باید هزینه های سنگینی در زمینه های دیپلماتیك، اقتصادی و نظامی بپردازد.

جروزالیم پست تأكید كرد: در صورت حمله به ایران مقامات ایرانی با حفظ اتحاد ملی خود كه متشكل از اقوام متعدد است به دفاع از خود مقابل اسراییل خواهد پرداخت.

این روزنامه رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت: دیدگاه اسراییل با امریكا در خصوص ایران اختلاف زیادی ندارد و تنها اختلاف اساسی در چگونگی درك دو كشور نسبت به خطر ایران است.

جروزالیم پست تأكید كرد: با مطرح نبودن حمله نظامی امریكا علیه ایران تنها راه حل باقی مانده تلاش برای تغییر دیدگاه ایران در مذاكرات است یا اینكه با استفاده از فرصت ها شاید بتوان به راه حل های دیگری برای اجرای این هدف دست یافت.

جروزالیم پست در بخش دیگری از این خبر با اشاره به قدرت حزب الله نوشت: در حال حاضر حزب الله از یك قدرت نظامی برخوردار است كه از توان نظامی90% از كشورهای جهان نیز بیشتر می باشد .


ویدیو مرتبط :
پاسخ ایران به حمله نظامی اسرائیل به ایران چگونه خواهد بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران تهدید کرد/ خروج از ان.پی.تی در صورت حمله نظامی به تاسیسات هسته ای



رویترز: ایران تهدید به خروج از ان.پی.تی را مطرح کرد 

خبرگزاری رویترز روز جمعه از وین گزارش داد که ایران اعلام کرد در صورت مواجهه با شرایط حمله به تاسیسات هسته ای خود امکان دارد از پیمان منع گسترش سلاح هسته ای خارج شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایرنا، رویترز افزود: ایران در بیانیه ای اعلام کرد که ˈحمله نظامی به تاسیسات هسته ای می تواند منجر به خروج تهران از معاهده منع گسترش سلاح هسته ای شودˈ.

این رسانه انگلیسی گزارش داد: در این بیانیه که توسط ˈعلی اصغر سلطانیهˈ نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه خطاب به 35 عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قرائت شد، آمده است: در صورت حمله به ایران، این احتمال وجود دارد که مجلس شورای اسلامی، دولت را به اخراج ناظران آژانس بین المللی انرژی اتمی یا حتی در سناریوی بدتر خروج از پیمان منع گسترش سلاح هسته ای مجبور کند.

بنا بر گزارش ها، سلطانیه در یک متن شامل 50 پاسخ به پرسش های مطرح در باره برنامه اتمی صلح آمیز جمهوری اسلامی، ادعاها در این زمینه را رد کرده است که این موضوع در پاسخ چهلم قرار دارد.

جمهوری اسلامی ایران که تاکنون با نظارت مداوم بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی ثابت کرده فاقد فعالیت های هسته ای با گرایش نظامی است، بر استفاده از همه حقوق خود در این زمینه مطابق مقررات بین المللی تاکید دارد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها با تکرار ادعاهای رد شده علیه جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی استفاده ابزاری کرده اند.

نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از روز گذشته - پنجشنبه - در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین آغاز شد./ایرنا